6 клас

а
18.05.20 – 22.05.20
1 Урок
6-А, 25.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 25.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 25.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Найбільший спільний дільник. Найменше спілне кратне»
1) Перевірка домашнього завдання.
59.
    1)  5070, 5370, 5670, 5970.
    2)  10080.
    3)  40005, 90000.
    4)  7110, 7140, 7170.
75.
1)   х = 41, 43, 47, 53, 59.
2)   у = 6, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20.
2) Повторити п. 6, 7.
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 113, 131.

2 Урок
6-А, 26.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 26.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 26.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Звичайні дроби»
1) Повторити п. 8-18
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи: № 4, 5, 7 (стор. 92).

3 Урок
6-А, 27.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 27.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 27.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Відношення і пропорції»
2) Повторити п. 20-27
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:

3) В робочому зошиті виконати вправи: № 6, 9 (стор. 126).

4    Урок
6-А, 28.06, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 29.06, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 28.06, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Коло. Круг. Стовпчасті та кругові діаграми»
1) Повторити п. 29-32.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відео уроком:
2) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:

№ 765, 785.

18.05.20 – 22.05.20
1 Урок
6-А, 18.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 18.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 18.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Приклади графіків залежності між величинами»
1) Перевірка домашнього завдання:

2) Повторити п.54 «Приклади графіків залежності між величинами».
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1545, 1548.


2 Урок
6-А, 19.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 19.05, вчитель Дегтяр Л. О. zoom конференція, 14.00
6-Г, 19.05, вчитель Вітюк Р. М.
Раціональні числа. Розвязування рівнянь та задач за допомогою рівнянь
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1545.
1)  Якщо t = 1 год, то S = 50 км,
Якщо t = 3 год, то S = 150 км,
Якщо t = 4 год, то S = 200 км.
2)  Відстань S = 100 км, якщо t = 2 год.,
Відстань S = 200 км, якщо t = 4 год.
3)  Автомобіль подолав 250 км за 5 годин.
№ 1548(1)
v, км/год      2          3          4          5          6
t, год           24        36        48        60        72
2) Повторити п. 43-49.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:



3) В робочому зошиті виконати вправи: № 1491, 1536. 


3 Урок
6-А, 20.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 20.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 20.05, вчитель Вітюк Р. М.
Раціональні числа. Розвязування рівнянь та задач за допомогою рівнянь

3) Виконайте перевірочну контрольну роботу.
      Код доступу від вчителя:
    6-А –    початок об 11.00, завершуємо о 12.00.
    6-Б -     початок об 11.00, завершуємо о 12.00.
6-Г - zoom конференція, початок о 14.00.
    
    
4    Урок
    6-А, 21.06, вчитель Яворський Г. М.
    6-Б, 22.06, вчитель Дегтяр Л. О.
    6-Г, 22.06, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Подільність натуральних чисел»
    1) Повторити п. 1-7.
    Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
    Відеоурок 1

    Відеоурок 2

    2) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
    № 59, 75.

12.05.20 – 15.05.20
1 Урок
6-А, 12.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 12.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 12.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Координатна площина»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1502.
1)  А(1; 2), В(0; 3), С(1; -1), D(-2;1), M(-3; -1), K(3; 0).
2)  2; 3; -2.
3)  3; -1; -1.
4)  K.
5)  B.
6)  M i C,
№ 1505.
A(-5; 0), B(5;0), C(4; -2), D(-4; -2), E(0;4), F(0;5), G(2; 5), H(2;4)
2) Повторити п.53 «Координатна площина».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1521, 1532.


2 Урок
6-А, 13.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 13.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 13.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Координатна площина»
1) Повторити п. 53 «Координатна площина».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:


2) Виконайте обовязкове тестове завдання за посиланням  join.naurok.ua.    
      Код доступу від вчителя:
    6-А – 821125 Виконати до 18.00 15 травня
    6-Б - 845797 Виконати до 20.00 14 травня
    6-Г - 901365 Виконати до 20.00 14 травня

3    Урок
6-А, 14.06, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 15.06, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 15.06, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Приклади графіків залежності між величинами»
1) Опрацювати п. 54 «Приклади графіків залежності між величинами».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2


2) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1540, 1543.

04.05.20 – 08.05.20
1 Урок
6-А, 04.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 04.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 04.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: « Перпендикулярні прямі»
1) Перевірка домашнього завдання:
   № 1439.
1)  1,5 – 0,3х + 1,3 = 1,2х – 3,2,
– 0,3х – 1,2х = – 3,2 – 1,5 – 1,3,
-        1,5х = - 6,
x = 4.
2)  1 5/6 – 1 1/3y = 2/3y – 1/6,
– 1 1/3y – 2/3y = – 1/6 - 1 5/6,
-        2y = -2,
y = 1.
    № 1444.
    2,7 + (2,7 – 1,6) + (2,7 – 1,6 – 1,6) + (2,7 – 1,6 – 1,6 – 1,6) = 2,7 + 1,1 + (- 0,5) + (- 2,1) = 1,2. 
2) Опрацювати п. 51 « Перпендикулярні прямі».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1. («Кути та їх вимірювання». Повторення вивченого в 5 класі)


Відеоурок 2. («Перпендикулярні прямі»)

3) Виконати тренувальне тестове завдання за посиланням:


2 Урок
6-А, 05.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 05.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 05.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Паралельні прямі»
1) Опрацювати п. 52 «Паралельні прямі».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2 


Відеоурок 3

2) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1481, 1484.
3) Виконайте контрольне тестове завдання за посиланням  join.naurok.ua.    
      Код доступу від вчителя:
    6-А - 673389 Виконати до 18.00 07 травня
    6-Б - 740367  Виконати до 20.00 07 травня
6-Г – 828765, Виконати до 20.00 07 травня 

    3    Урок
   6-А, 06.06, вчитель Яворський Г. М.
  6-Б, 06.06, вчитель Дегтяр Л. О.
  6-Г, 06.06, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Координатна площина»
    1) Перевірка домашнього завдання:
  № 1481. AB׀׀CD,    AD׀׀BC.
  № 1484. (рисунок)

     2) Опрацювати п. 53 «Координатна площина».
  Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
  Відеоурок 1

Відеоурок 2
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
      № 1495, 1497, 1499.
    
    4 Урок
  6-А, 07.05, вчитель Яворський Г. М.
  6-Б, 08.05, вчитель Дегтяр Л. О.
  6-Г, 08.05, вчитель Вітюк Р. М.
  Тема:«Координатна площина»
  1) Перевірка домашнього завдання.
  № 1495.    1) В;    2) S;    3) M;    4) F.
  № 1497.
  Точка A - у І координатній чверті;
  точка C - у ІІ координатній чверті;
  точка K - у ІІІ координатній чверті;
  точка N - у ІV координатній чверті.
  № 1499.
  A(0;5), F(2;2), L(4;4), G(5;0), B(-3; 2), K(-5;0), E(-4; -2), D(0;-2), C(3;-1), H(2;-3).
  2) Повторити п. 53 «Координатна площина».
  Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:

  3Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
      № 1502, 1505, 1508.


27.04- 30.04.2020
1 Урок
6-А, 27.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 27.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 27.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розвязування вправ на всі дії з раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
    № 1395.
Позначимо кількість пасажирів у кожному маршрутному таксі буквою х. У першому таксі пасажирів стало х – 4, а у другому        х – 12. Оскільки у першому таксі пасажирів залишилося удвічі більше, ніж у другому, отримаємо рівняння:
х – 4 = 2 (х – 12),
х – 4 = 2 х – 24,
х – 2х = - 24 + 4,
- х = - 20,
х = 20.
Отже, у кожному таксі спочатку було по 20 пасажирів.
Відповідь: по 20 пасажирів.  
2) Повторити п. 38-47.
Для повторення закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:  1417, 1421, 1432.


2 Урок
6-А, 28.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 28.04, вчитель Дегтяр Л. О., zoom конференція 12.00
6-Г, 28.04, вчитель Вітюк Р. М., zoom конференція 15.10
Тема: «Розвязування вправ на всі дії з раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1417.    1) 1,2;         2) -6,5;       3) -7;         4) -1;          5) 252;                      6) 400;    7) – 0,4;    8) 19.
№ 1421.    1)  -31/36;    2) -7/8;      3) -1 4/7;    4) 3,5;        5) 2/5;                       6) – 10;     7) 2,5;    8) 3/16.
1432.   1)  9/64;    2) – 1,728;    3) 3,24;    4) – 8/27.
2) Повторити п. 33-47
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:  1427, 1433(2-5), 1436.


3    Урок
6-А, 29.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 29.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 29.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
1427.    1)  29,4 – (-33,5) : 2,5 = 29,4 + 13,4 = 42,8;
                      2)  29,4 – (- 32,16) : (- 2,4) = 29,4 – 13,4 = 16.
№ 1433(2 - 5).
2) х = 3 1/7 – 4 1/14;    x = -13/14; 
3) x = -1 5/12 – 2 1/3;    x = -3,75;
4) x = - 33/14 : (- 22/7);    x = ¾;
5) x = -25/11 11/5 = - 5.
№ 1436.   -7,2 : (-6,4) – (- 7,2 – 6,4) = 1,125 – ( - 13,6) = 14,725.
2) Повторити п. 48,49.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
    № 1439, 1444.
4) Виконайте обовязкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua.    Тест проходимо лише один раз.
      Код доступу від вчителя:
    6-Б – 627900   Виконати до 15.00 30 квітня
       6-Г – 198724 (теоретичне опитування)
            та 397992  Виконати до 15.00 30 квітня


    4 Урок

    6-А, 30.04, вчитель Яворський Г. М.
Тема: «Розвязування задач за допомогою рівнянь»
    1) Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:


    2) Виконайте обовязкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua.    Тест проходимо лише один раз.
      Код доступу від вчителя:
      6-А  882692  Виконати до 18.00 1 травня



21.04- 24.04.2020
1 Урок
6-А, 21.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 21.04, вчитель Дегтяр Л. О. (zoom конференція, 12.00)
6-Г, 21.04, вчитель Вітюк Р. М. (zoom конференція, 15.15)
Тема: «Розвязування задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
    1363.
Позначимо площу першої ділянки буквою х, тоді площа другої буде х+12. Оскільки площа двох ділянок дорівнює 48, отримаємо рівняння:
    х + х + 12 = 48,
    2х = 48 – 12,
    2х = 36,
    х = 18.
Отже, площа першої ділянки дорівнює 18 га, а площа другої дорівнює 18 + 12 = 30 (га).
Відповідь: площа першої ділянки 18 га, а другої – 30 га.
    № 1365.
Позначимо довжину другої частини дроту буквою х, тоді довжина першої частини дорівнює 3х. Оскільки довжина двох частин дорівнює 508 м, отримаємо рівняння:
    х + 3х = 508,
    4х = 508,
    х = 127.
Отже, довжина другої частини дроту дорівнює 127 м, а довжина першої частини дорівнює 3∙127 = 381 (м).
Відповідь: довжина першої частини 381 м, довжина другої частини  127 м.
    № 1367.
    х+ 2х = 72,
    3х = 72,
    х = 24.
Відповідь: х = 24. 
2) Повторити п. 49 «Розвязування задач за допомогою рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1.


 Відеоурок 2.


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:

1371, 1374, 1376.

2 Урок
6-А, 22.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 22.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 22.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розвязування задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1371.
Позначимо довжину третьої сторони буквою х, тоді довжина другої сторони дорівнює . Оскільки сума довжин трьох сторін дорівнює 28 см, отримаємо рівняння:
    х + 2х + 10 = 28,
    3х = 18,
    х = 6.
Отже, довжина третьої сторони дорівнює 6  м, а довжина другої сторони дорівнює 2 ∙ 6 = 12 (см).
Відповідь: довжина другої сторони 12 см, довжина третьої сторони  6 см.
№ 1374.
Позначимо кількість слив буквою х, тоді кількість яблунь дорівнює . Оскільки слив на 16 менше, ніж яблунь, отримаємо рівняння:
    5х – х = 16,
    4х = 16,
    х = 4.
Отже, слив було 4 дерева, а яблунь було 5 ∙ 4 = 20 (дерев).
 Відповідь: 4 сливи, 20 яблунь.
№ 1376.
Позначимо друге число буквою х, тоді перше число дорівнює 2,5 ∙ х. Після зміни перше число буде дорівнювати 2,5 х – 10, а друге буде дорівнювати х + 5. Оскільки після зміни числа будуть рівні між собою, отримаємо рівняння:
    2,5 х – 10 = х + 5,
    2,5 х – х = 5 + 10,
    1,5 х = 15,
    х = 10.
Отже друге число спочатку дорівнювало 10, а перше 2,5 ∙ 10 = 25.
Відповідь: друге число спочатку дорівнювало 10, а перше дорівнювало 25.
2) Повторити п. 49 «Розвязування задач за допомогою рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:    



3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
 1384, 1386.
4) Виконайте тренувальне тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua   
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 665024 Завдання необхідно виконати до 16.00 25 квітня
      6-Б - 661599 Завдання необхідно виконати до 20.00 23 квітня
      6-Г - 677717 Завдання необхідно виконати до 21.00 22 квітня

3 Урок
6-А, 23.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 24.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 24.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
1384.
                       Було                  Стало       
І вагон -        1½ х                  1½ х – 2,9
ІІ вагон -         х
                       х + 7,1
Оскільки вугілля в вагонах стане порівну, отримаємо рівняння:
1,5х – 2,9 = х + 7,1,
1,5х – х = 7,1 + 2,9,
0,5х = 10,
х = 20.
Отже, у другому вагоні було 20 т вугілля, а в першому 1,5 20 = 30 (т) вугілля.
Відповідь: у другому вагоні було 20 т, а в першому - 30 т вугілля.
№ 1386.
Позначимо кількість дітей в «Орлятку» буквою х, тоді кількість дітей у «Зірці» дорівнює , а кількість дітей у «Дружбі» дорівнює х+16, Оскільки всього у трьох таборах відпочивало 232 школярі, отримаємо рівняння:
    х + 2х + х + 16 = 232,
    4х = 232 – 16,
    4х = 216,
    х = 54.
Отже, в «Орлятку» відпочивало 54 школярі.
У «Зірці» відпочивало 2 54 = 108 (школярів).
У «Дружбі» відпочивало 54 + 16 = 70 (школярів).
Відповідь: В «Орлятку» - 54 школярі, у «Зірці» 108 школярів, у «Дружбі» 70 школярів.
2) Повторити п. 49 «Розвязування задач за допомогою рівнянь».


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
    № 1395.
4) Виконайте обовязкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua   Тест проходимо лише один раз.
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 933210 Завдання необхідно виконати до 16.00 26    квітня
      6-Б - 562849 Завдання необхідно виконати до 21.00 24 квітня
      6-Г - 924206  Завдання необхідно виконати до 21.00 24 квітня



13.04- 17.04.2020
1 Урок
6-А, 13.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 13.04 (2 уроки) читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  13.04 (вчитель Вітюк Р. М)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1330.
1)   9х+5х=7-5;        2) 4m – 5m=3+2;       3) – 4y+2y=9+7.
№ 1334.
1)  2x = 8 – 6,          2) – 4y = - 1 – 3,        3) 5m = 4+10,
x = 2;                       y = 1;                            m = 2,8.
    4) 7x – 3x= -5,       5) – 2m – 8m =14,       6) 3y+5y = 16,       
         x = - 1,25;             m = - 1,4;                     y = 2. 
№ 1336 (1-4).
    1) 5x – 4x = 8 – 3,            2) 3x – 8x = 19+16,
         x = 5;                                x = – 7;
    3) – 3x +2x = 4 – 5,      4) 0,8m – 0,4m = -1,6 – 2,4,
        – x = – 1,                       0,4m = – 4,
           x = 1;                            m = – 10.
2) Повторити п. 48 «Розвязування рівнянь» 
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:


3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1338 (1, 3, 5), 1341.

2 Урок
6-А, 14.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 14.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 14.04(Вчитель Вітюк Р. М)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
 1338 (1, 3, 5).
1) 1/2x+1/2x=7+5;  3) 1 1/5x+4/5x=4+9;  5) - 2 2/7x+2/7x= -5 - 9
     x=12.                          2x=13,                     - 2x= -14
                                        x=6,5.                        x=7.
№ 1341.
1) 2x - 6=4x;               2) - 4x + 3 = - x;           3) - 4x - 20 = - 16;
     - 2x = 6,                     - 3x = -3,                     - 4x = 4,
       x = - 3.                        x = 1.                          x = - 1.
4) 3x + 21 = 2x - 16;    5) - 4x + 28 = - x - 2;   6) - 6 + 3x = 4x + 36;
     x = - 37.                       - 3x = - 30,                    - x = 42,
                                             x = 10.                         x = - 42.
2) Повторити п. 48 «Розвязування рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:

3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1345 (3, 4), 1349.
4) Виконайте тренувальне тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua   
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 727756 Завдання необхідно виконати до 19.00 14 квітня (вівторок)
      6-Б - 392888 Завдання необхідно виконати до 20.00 14 квітня (вівторок)
  6-Г - 306506 Завдання необхідно виконати до 18.00 15 квітня (середа)

3    Урок
6-А, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  15.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  15.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
     1345 (3, 4).
3)1,2х+21 – 3,2х+12 =2,    4) 0,6x – 0,3 – 0,9 = 1x – 0,4,
    1,2х – 3,2х =2 – 21,            0,6x 1x = – 0,4 + 0,3 + 0,9,
-        2x = - 19,                         - 0,4x = 0,8,
-        x = 9,5.                             x = - 2.
    1349.
    1) 7 (x – 5) = 9 (x + 3),    2) 2/21 x + 1/14 x = 2,5 – 3,7,
         7x – 35 = 9x + 27,           7/42 x = - 1,2,
         7x – 9x = 27 + 35,            x = - 1,2 : 7/42,
          2x = 62,                            x = - 7,2.
          x = 31.  
2) Повторити п. 48 «Розвязування рівнянь».
 Для закріплення знань рекомендуємо скористатися       відеоуроком:

3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
    № 1347 (1, 3), 1348 (1, 3). 
4) Виконайте обовязкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua   Тест проходимо лише один раз.
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 896060  Завдання необхідно виконати до 14.00 16 квітня (середа)
      6-Б -  460791 Завдання необхідно виконати до 19.00 15 квітня (середа)
      6-Г - 344023 Завдання необхідно виконати до 18.00 17 квітня (середа)

   4    Урок
    6-А, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  17.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  17.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: «Розвязування задач за допомогою рівнянь».
1) Перевірка домашнього завдання

   № 1346.
1)              1,5x + 30 – 0,8x + 28 = -5,    2) 1,5x – 2 + 4,4 = 3,6x – 1,8,
1,5x – 0,8x = - 5 – 30 - 28,       1,5x – 3,6x = –1,8 – 4,4 + 2,
    0,7x = - 63,                                - 2,1x = - 4,2,
    x = - 90.                                       x = 2.
2) Опрацювати п. 49 «Розвязування задач за допомогою рівнянь».
       Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком:

   3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
   № 1363, 1365, 1367. 

06.0- 10.04.2020
1 Урок
6-А, 06.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  06.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  06.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
6 А, 6 Б, 6 Г класи. Тема: «Ділення раціональних чисел»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1262.
1) - 6х+10+16 - 32х= -38х+26; 
2) -36а – 9m+5m-45a =-4m –81a
3) 0,8х - 0,1 - 1х - 0,15= -0,2х – 0,25;  
4) 12,8b – 9,6a – 2,8b – 5,6a=10b – 16,2a.
1264.
1)  – 2m+0,2+8m – 0,2=6m=60,7=4,2;
2)  6x–2,4–6x–0,4= -2,8.
2) Повторити п. 45, 46. «Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх зведення».
3) Опрацювати п. 47. «Ділення раціональних чисел».
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступними посиланням:
4) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1294, 1296, 1298.
2 Урок
6-А, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  07.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  07.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Ділення раціональних чисел"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1294.
1) - 0,4;  2) - 4,128; 3) 6,5;  4) -5;  5) 3;  6) - 4/15;  7) - 21;  8) 2/17.
№ 1296.
    1)  -15: (-0,3) – 3,6=50 - 3,6=46,4;
    2)  -15: (-5) – 3,6 = 3 – 3,6 = - 0,6.
№ 1298.
    1)  5/4 : (- 40/7)= 5/4 ∙(-7/40)= - 50/7;
    2)  – 28/9 ∙ ( - 3/7)= 4/3;
    3)  – 55/7 ∙ ( - 7/70)=5/6;
    4)  14/9 ∙ ( - 18/49) = 4/7.
2) Повторити п. 47. «Ділення раціональних чисел».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступними посиланням:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1300, 1302, 1304.
3 Урок
6-А, 08.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  08.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  08.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Ділення раціональних чисел"
1) Перевірка домашнього завдання:
1300. 1) х=1,35; 2) х= -7,6; 3) х= -6,5; 4) х= -4,3;            5) х= -0,7;  6) х= 2/15.
1302.  1) x= 12;  2) – 9/4;  3) x= - 8/3;  4) x= -9;  5) x=3;    6) x= - 5/6.
13041) 70 + (-21) = 49;    2) – 20 – (- 9) = - 20 + 9= - 11.
2) Повторити п. 47. «Ділення раціональних чисел».
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1309 (виконувати по діям), 1311 (1).
4) Виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням:   join.naurok.ua  Тест проходимо лише один раз.
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 259077
      6-Б - 696378
      6-Г – 103050  та  583613  (два тести)

  УВАГА! Завдання необхідно виконати до 18.00 8 квітня (середа).

4 Урок
6-А, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б,  10.04 читель Дегтяр Л. О.)
6-Г,  10.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Розвязування рівнянь. Основні властивості рівняння"
1) Перевірка домашнього завдання:
    № 1309.      1) 17,8;   2) - 86.
    № 1311(1).  1 дія: - 1/2;   2 дія:  -5/3.
 2) Опрацювати п. 48. «Розвязування рівнянь. Основні властивості рівняння».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
1330, 1334, 1336(1-4).

30.03- 03.04.2020 
1 Урок.
З метою повторення і систематизації раніше вивченого матеріалу, виконайте тестові завдання за нижче вказаними посиланнями:
   Множення раціональних чисел

Додавання раціональних чисел

Віднімання раціональних чисел
https://naurok.com.ua/test/start/53200
2 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
1) Повторити п.44.  «Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу».
2) Опрацювати п. 45 «Розподільна властивість множення».
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1228, 1230, 1232, 1234.
3 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
     1) Перегляньте відеоурок "Розподільна властивість множення" за посиланням:
    2) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.uaТест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
      Код доступу від вчителя:
      6-А - 987998   
      6-Б - 415860
      6-Г - 591202
     6-Д - 548495
  УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 3 квітня (п'ятниця).

     2)  Опрацювати п. 46 "Подібні доданки та їх зведення".
    Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроками, які можна знайти за наступними посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=968&v=bOXeUUXeI9k&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=A_hjH0HBvMA&t=178s

    3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
 № 1251, 1254, 1257, 1261.
    4 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
   Вдосконалення знань та вмінь з теми "Подібні доданки та їх зведення".
    1) Перевірка домашнього завдання:
    № 1228.
    1)      2а+2;        2) 3b-12;         3) -6а-2;          4) -6х+15;       5) -14х+8;       6) -2,5х+2,5;
    7) 1,2а-1,2b;   8) 42а-35b.
    № 1230.
    1)  9(m - n);            2) 5(-a - b);        3) 7(a+b);        4) m(a+b);       5) x(10 - y);       6) 4(p 1);
     7) 6m(a+b);         8) 7a(p-x).
          № 1232.
          1)  12(17 - 7)=120;  2) -12(45 - 15)=-360;    3) 47(1,85 - 2,85)=-47; 4) -0,2(3,8 - 3,7)= -0,02;
5) 2/3(-1,57+(-1,43))=2/3 ∙(-3)=-2;      6) 4/7(-6 1/3 - 2/3)=-4.
№ 1234.
1) 4 ∙ 1/4 - 4 ∙ 1/2 = 1-2=-1;   2) -1/7  42 +1/14 ∙ 42 - 1/42 ∙ 42 = -6 + 3 - 1= 4:
6) -100  1/25 +100  1/2 + 100  1/5= -4+50+20=66.
№ 1251.
1) 9х;    2) 2у;    3) 8m;    4) 3b;   5) -5a;    6) 4p;    7) -n;    8) 0.
№ 1254.
1)     4х-2х=2х=2∙(-2,7)=-5,4;    2) -6m+9m=3m=3∙(-4)=-12;    3) -8y-6y=-14y=-14∙(-1/14)=1;    4) 9p-8p=p=12/317.
     № 1257.  
     1) 2a+b;    2) (1/3 - 1/2 - 1/4)p= -5/12;    3) -12x+y;    4) -0.54m;    5) 27,9p+9,2x;    6) 2a.   
    № 1261.
    1) 6x - 10 + 4x=10x - 10;    2) -7a - 8+3a= -4a - 8;    3) 7x+x - 3=8x - 3;    4) 2y - 3y+15= -y+15.
    2) З метою повторення раніше вивченого матеріалу скористайтеся підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
   https://www.youtube.com/watch?time_continue=968&v=bOXeUUXeI9k&feature=emb_logo
    3) Виконайте в робочому зошиті завдання з підручника:
    № 1262, 1264.
4) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.uaТест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 5 квітня (неділя).
    Код доступу від вчителя:
      6-А - 539677  
      6-Б - 576630
      6-Г - 515416
 6-Д - 854866


Домашнє завдання на період карантину 16.03 - 22.03

Повторити п. 43 «Множення раціональних чисел».
Повторити п. 44 «Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу».
Опрацювати п. 45 «Розподільна властивість множення»
Учень повинен знати:-          Правило множення двох чисел з різними знаками;
-          Правило множення двох відємних чисел;
-          Чому дорівнює добуток чисел, якщо хоча б один із множників дорівнює нулю?
-          Формулювати переставну і сполучну властивості множення;
-          Чому дорівнює добуток х∙1, х∙(-1)?-          Який знак має добуток парної кількості відємних чисел?
-          Який знак має добуток непарної кількості відємних чисел?
-          Що називають коефіцієнтом буквеного виразу?
-          Що означає розкрити дужки?
-          Що означає винести спільний множник за дужки?
Учень повинен вміти:-          Виконувати дії множення раціональних чисел;
-          Виконувати множення раціональних чисел зручним способом;
-          Не виконучи множення, порівнювати добуток з нулем, або з іншим добутком;
-          Підносити відємні числа до другого та третього степеня;
-          Визначати коефіцієнт буквеного виразу;
-          Розкривати дужки;
-          Виносити спільний множник за дужки;
-          Обчислювати, використовуючи розподільну властивість множення.
Рекомендовані вправи з підручника:Розв’язати № 1173, 1176, 1182, 1184, 1201, 1207, 1210, 1214, 1229, 1231, 1233, 1235, 1237, 1239, 1241.
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики презентаціями та відеоуроками, які можна знайти за наступним посиланням (уроки 26, 27, 28):


Старіші записи

2 коментарі:

  1. Я Саша Васильев Кулик 6 Д в мене даступ до обовязкового завдання закритий томущо Час на виконання цього домашнього завдання вичерпаний но час не вичерпаний

    ВідповістиВидалити
  2. мені здається в 4 прикладі N1262 відповідь 10b - 15,2a (Кучинський Дмитро)

    ВідповістиВидалити