18.05.20 – 22.05.20
1 Урок
6-А, 25.05, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 25.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 25.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Найбільший спільний дільник. Найменше спілне
кратне»
1) Перевірка домашнього завдання.
№ 59.
1) 5070, 5370, 5670, 5970.
2) 10080.
3) 40005, 90000.
4) 7110, 7140, 7170.
№ 75.
1) х = 41, 43, 47, 53, 59.
2) у = 6, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16,
18, 20.
2) Повторити п. 6, 7.
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 113,
131.
2 Урок
6-А, 26.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 26.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 26.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Звичайні дроби»
1) Повторити п. 8-18
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи: № 4, 5, 7 (стор. 92).
3 Урок
6-А, 27.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 27.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 27.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Відношення і пропорції»
2) Повторити п. 20-27
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати вправи: № 6, 9 (стор.
126).
4 Урок
6-А, 28.06, вчитель
Яворський Г. М.
6-Б, 29.06, вчитель Дегтяр
Л. О.
6-Г, 28.06, вчитель Вітюк Р.
М.
Тема: «Коло. Круг.
Стовпчасті та кругові діаграми»
1) Повторити п. 29-32.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відео
уроком:
2)
Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 765, 785.
18.05.20 – 22.05.20
1 Урок
6-А, 18.05, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 18.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 18.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Приклади графіків залежності між величинами»
1) Перевірка домашнього завдання:
2) Повторити п.54 «Приклади графіків залежності між величинами».
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1545,
1548.
2 Урок
6-А, 19.05, вчитель Яворський
Г. М.
6-Б, 19.05, вчитель Дегтяр Л.
О. zoom конференція, 14.00
6-Г, 19.05, вчитель Вітюк Р. М.
Раціональні числа. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1545.
1)
Якщо t = 1 год, то S = 50 км,
Якщо t = 3 год, то S = 150 км,
Якщо t = 4 год, то S = 200 км.
2)
Відстань S = 100 км, якщо t = 2 год.,
Відстань S = 200 км, якщо t = 4 год.
3)
Автомобіль
подолав 250 км за 5 годин.
№
1548(1)
v, км/год 2 3
4 5
6
t, год 24 36
48
60 72
2) Повторити п. 43-49.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати вправи: № 1491, 1536.
3 Урок
6-А, 20.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 20.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 20.05, вчитель Вітюк Р. М.
Раціональні числа. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь
3) Виконайте перевірочну контрольну роботу.
Код доступу від вчителя:
6-А – початок об 11.00, завершуємо о 12.00.
6-Б - початок об 11.00, завершуємо о 12.00.
6-Г - zoom конференція, початок о 14.00.
6-Г - zoom конференція, початок о 14.00.
4 Урок
6-А, 21.06, вчитель
Яворський Г. М.
6-Б, 22.06, вчитель Дегтяр
Л. О.
6-Г, 22.06, вчитель Вітюк Р.
М.
Тема: «Подільність
натуральних чисел»
1) Повторити п.
1-7.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
2)
Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 59, 75.
1 Урок
6-А, 12.05, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 12.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 12.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Координатна площина»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1502.
1) А(1; 2), В(0; 3), С(1;
-1), D(-2;1), M(-3; -1), K(3; 0).
2) 2; 3; -2.
3) 3; -1; -1.
4) K.
5) B.
6) M i C,
№ 1505.
A(-5; 0),
B(5;0), C(4; -2), D(-4; -2), E(0;4), F(0;5), G(2; 5), H(2;4)
2) Повторити п.53 «Координатна площина».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1521,
1532.
2 Урок
6-А, 13.05, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 13.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 13.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Координатна площина»
1) Повторити п. 53 «Координатна площина».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
Код доступу від вчителя:
6-А – 821125 Виконати до 18.00 15 травня
6-Б - 845797 Виконати до 20.00 14 травня
6-Г - 901365 Виконати
до 20.00 14 травня
3 Урок
6-А, 14.06, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 15.06, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 15.06, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Приклади
графіків залежності між величинами»
1) Опрацювати п. 54 «Приклади
графіків залежності між величинами».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
2)
Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1540, 1543.
04.05.20 – 08.05.20
1 Урок
6-А, 04.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 04.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 04.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: « Перпендикулярні прямі»
1) Перевірка домашнього завдання:
1) 1,5 – 0,3х + 1,3 = 1,2х –
3,2,
– 0,3х – 1,2х = – 3,2 – 1,5 – 1,3,
-
1,5х = - 6,
x = 4.
2) 1 5/6 – 1 1/3y = 2/3y –
1/6,
– 1 1/3y – 2/3y = – 1/6 - 1 5/6,
-
2y = -2,
y = 1.
№ 1444.
2,7 + (2,7 – 1,6) + (2,7 –
1,6 – 1,6) + (2,7 – 1,6 – 1,6 – 1,6) = 2,7 + 1,1 + (- 0,5) + (- 2,1) = 1,2.
2) Опрацювати п. 51 « Перпендикулярні прямі».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок
1. («Кути
та їх вимірювання». Повторення вивченого в 5 класі)
Відеоурок
2. («Перпендикулярні
прямі»)
3) Виконати тренувальне тестове завдання за посиланням:
2 Урок
6-А, 05.05, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 05.05, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 05.05, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Паралельні прямі»
1) Опрацювати п. 52 «Паралельні прямі».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
Відеоурок 3
2) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1481, 1484.
Код доступу від вчителя:
6-А - 673389 Виконати
до 18.00 07 травня
6-Б - 740367 Виконати до 20.00 07
травня
6-Г – 828765, Виконати до 20.00 07 травня
3 Урок
6-Г – 828765, Виконати до 20.00 07 травня
3 Урок
6-А, 06.06, вчитель
Яворський Г. М.
6-Б, 06.06, вчитель Дегтяр
Л. О.
6-Г, 06.06, вчитель Вітюк Р.
М.
Тема: «Координатна
площина»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1481. AB׀׀CD, AD׀׀BC.
№ 1484. (рисунок)
2) Опрацювати п. 53 «Координатна площина».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1495, 1497, 1499.
4 Урок
6-А, 07.05, вчитель
Яворський Г. М.
6-Б, 08.05, вчитель Дегтяр
Л. О.
6-Г, 08.05, вчитель Вітюк Р.
М.
Тема:«Координатна площина»
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 1495. 1) В; 2) S; 3) M; 4) F.
№ 1497.
Точка A - у І координатній чверті;
точка C - у ІІ координатній чверті;
точка K - у ІІІ координатній чверті;
точка N - у ІV координатній чверті.
№ 1499.
A(0;5), F(2;2), L(4;4), G(5;0), B(-3; 2), K(-5;0),
E(-4; -2), D(0;-2), C(3;-1), H(2;-3).
2) Повторити
п. 53 «Координатна площина».
Для закріплення знань рекомендуємо
скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1502, 1505, 1508.
1 Урок
6-А, 27.04, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 27.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 27.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розв’язування
вправ на всі дії з раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1395.
Позначимо кількість
пасажирів у кожному маршрутному таксі буквою х. У першому таксі пасажирів стало х – 4, а у другому х – 12. Оскільки у першому таксі
пасажирів залишилося удвічі більше, ніж у другому, отримаємо рівняння:
х – 4 = 2 ∙ (х – 12),
х – 4 = 2 х – 24,
х – 2х = - 24 + 4,
- х = - 20,
х = 20.
Отже, у кожному таксі спочатку було по 20
пасажирів.
Відповідь: по 20
пасажирів.
2) Повторити п. 38-47.
Для повторення закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в
робочому зошиті завдання з
підручника: № 1417, 1421, 1432.
2 Урок
6-А, 28.04, вчитель Яворський Г.
М.
6-Б, 28.04, вчитель Дегтяр Л. О., zoom конференція 12.00
6-Г, 28.04, вчитель Вітюк Р. М.,
zoom конференція 15.10
Тема: «Розв’язування
вправ на всі дії з раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1417. 1) 1,2; 2) -6,5; 3) -7; 4) -1; 5) 252; 6) 400; 7) – 0,4; 8) 19.
№ 1421. 1) -31/36; 2) -7/8; 3) -1 4/7; 4) 3,5; 5) 2/5; 6) – 10; 7) 2,5; 8) 3/16.
№ 1432. 1)
9/64; 2) – 1,728; 3) 3,24;
4) – 8/27.
2) Повторити п. 33-47
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника: № 1427, 1433(2-5), 1436.
3 Урок
6-А, 29.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 29.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 29.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розв’язування вправ на всі дії з
раціональними числами»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1427. 1) 29,4 – (-33,5) : 2,5 = 29,4 + 13,4
= 42,8;
2) 29,4 – (- 32,16) : (- 2,4) = 29,4
– 13,4 = 16.
№ 1433(2 - 5).
2) х = 3 1/7 – 4 1/14; x = -13/14;
3) x = -1 5/12 – 2 1/3; x = -3,75;
4) x = - 33/14 : (- 22/7); x = ¾;
5) x = -25/11 ∙ 11/5 = - 5.
№ 1436. -7,2 : (-6,4) – (- 7,2 – 6,4) = 1,125 – ( - 13,6) =
14,725.
2) Повторити п. 48,49.
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1439,
1444.
4) Виконайте обов’язкове тестове завдання за нижче вказаним
посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо лише
один раз.
Код доступу від вчителя:
6-Б – 627900 Виконати до 15.00 30 квітня
4 Урок
6-Б – 627900 Виконати до 15.00 30 квітня
6-Г – 198724 (теоретичне опитування)
та 397992 Виконати до 15.00 30
квітня4 Урок
6-А, 30.04, вчитель Яворський Г. М.
Тема: «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь»
1) Для закріплення знань рекомендуємо
скористатися відеоуроком:
2) Виконайте обов’язкове тестове завдання за нижче вказаним
посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо лише один раз.
Код доступу від вчителя:
6-А 882692 Виконати до 18.00 1 травня
1 Урок
6-А, 21.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 21.04, вчитель Дегтяр Л. О. (zoom конференція, 12.00)
6-Г, 21.04, вчитель Вітюк Р. М. (zoom конференція, 15.15)
Тема: «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1363.
Позначимо площу першої ділянки буквою х, тоді
площа другої буде х+12. Оскільки площа двох ділянок дорівнює 48, отримаємо
рівняння:
х + х +
12 = 48,
2х = 48
– 12,
2х = 36,
х = 18.
Отже, площа першої ділянки дорівнює 18 га, а площа
другої дорівнює 18 + 12 = 30 (га).
Відповідь: площа першої ділянки 18 га, а другої – 30 га.
№
1365.
Позначимо довжину другої частини дроту буквою х,
тоді довжина першої частини дорівнює 3х. Оскільки довжина двох частин дорівнює
508 м, отримаємо рівняння:
х + 3х =
508,
4х =
508,
х = 127.
Отже, довжина другої частини дроту дорівнює 127 м,
а довжина першої частини дорівнює 3∙127 = 381 (м).
Відповідь: довжина першої частини 381 м, довжина другої частини 127 м.
№
1367.
х+ 2х = 72,
3х = 72,
х = 24.
Відповідь: х = 24.
2) Повторити п. 49 «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь».
Для
закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1.
Відеоурок 2.
3) Виконати в
робочому зошиті завдання з
підручника:
№ 1371, 1374, 1376.
3 Урок
2 Урок
6-А, 22.04, вчитель Яворський Г. М.
6-Б, 22.04, вчитель Дегтяр Л. О.
6-Г, 22.04, вчитель Вітюк Р. М.
Тема: «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1371.
Позначимо довжину третьої сторони буквою х, тоді довжина другої сторони дорівнює 2х. Оскільки сума
довжин трьох сторін дорівнює 28 см, отримаємо рівняння:
х + 2х + 10 = 28,
3х = 18,
х = 6.
Отже, довжина третьої сторони дорівнює 6 м, а довжина другої сторони дорівнює 2 ∙ 6 =
12 (см).
Відповідь: довжина другої сторони 12 см, довжина третьої сторони 6 см.
№ 1374.
Позначимо кількість
слив буквою х, тоді кількість яблунь дорівнює 5х. Оскільки слив на 16 менше, ніж яблунь, отримаємо рівняння:
5х – х = 16,
4х = 16,
х = 4.
Отже, слив було 4
дерева, а яблунь було 5 ∙ 4 = 20 (дерев).
Відповідь: 4 сливи, 20
яблунь.
№ 1376.
Позначимо друге число буквою х, тоді перше число дорівнює 2,5 ∙ х. Після зміни перше число буде дорівнювати 2,5 х – 10, а
друге буде дорівнювати х + 5. Оскільки після зміни числа будуть рівні між собою, отримаємо рівняння:
2,5 х – 10 =
х + 5,
2,5 х – х = 5 + 10,
1,5 х = 15,
х = 10.
Отже друге число спочатку дорівнювало 10, а перше 2,5 ∙ 10 = 25.
Відповідь: друге число спочатку дорівнювало
10, а перше дорівнювало 25.
2) Повторити п. 49 «Розв’язування задач за допомогою рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1384, 1386.
Код доступу від вчителя:
6-А - 665024 Завдання необхідно виконати до 16.00 25
квітня
6-Б - 661599 Завдання необхідно виконати до 20.00 23 квітня
6-Г - 677717 Завдання необхідно виконати до 21.00 22 квітня
6-Г - 677717 Завдання необхідно виконати до 21.00 22 квітня
3 Урок
6-А, 23.04, вчитель
Яворський Г. М.
6-Б, 24.04, вчитель Дегтяр
Л. О.
6-Г, 24.04, вчитель Вітюк Р.
М.
Тема: «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1384.
Було Стало
І вагон - 1½ х 1½ х – 2,9
ІІ вагон - х х + 7,1
ІІ вагон - х х + 7,1
Оскільки вугілля в
вагонах стане порівну, отримаємо рівняння:
1,5х – 2,9 = х +
7,1,
1,5х – х = 7,1 + 2,9,
0,5х = 10,
х = 20.
Отже, у другому
вагоні було 20 т вугілля, а в першому 1,5 ∙ 20 = 30 (т) вугілля.
Відповідь: у другому вагоні було 20 т, а в першому - 30 т
вугілля.
№ 1386.
Позначимо кількість
дітей в «Орлятку» буквою х, тоді кількість дітей у «Зірці» дорівнює 2х, а кількість дітей у «Дружбі»
дорівнює х+16, Оскільки всього у трьох таборах відпочивало 232 школярі, отримаємо рівняння:
х + 2х + х + 16 = 232,
4х = 232 – 16,
4х = 216,
х = 54.
Отже, в «Орлятку»
відпочивало 54 школярі.
У «Зірці» відпочивало
2 ∙ 54 = 108 (школярів).
У «Дружбі»
відпочивало 54 + 16 = 70 (школярів).
Відповідь: В «Орлятку» - 54 школярі, у
«Зірці» 108 школярів, у «Дружбі» 70 школярів.
2) Повторити п. 49 «Розв’язування задач за допомогою рівнянь».
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1395.
4) Виконайте обов’язкове тестове завдання за нижче вказаним
посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо лише
один раз.
Код доступу від вчителя:
6-А - 933210 Завдання необхідно виконати до 16.00 26 квітня
6-Б - 562849 Завдання необхідно виконати до 21.00 24 квітня
6-Г - 924206 Завдання необхідно виконати до 21.00 24 квітня
13.04- 17.04.2020
1 Урок
6-А, 13.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 13.04 (2 уроки) (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 13.04 (вчитель Вітюк Р. М)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1330.
1) 9х+5х=7-5;
2) 4m – 5m=3+2; 3)
– 4y+2y=9+7.
№ 1334.
1) 2x = 8 – 6, 2) – 4y = - 1 – 3, 3) 5m =
4+10,
x = 2; y = 1; m = 2,8.
4) 7x
– 3x= -5, 5) –
2m – 8m =14, 6)
3y+5y = 16,
x = -
1,25; m = -
1,4; y = 2.
№ 1336 (1-4).
1) 5x – 4x = 8 – 3, 2) 3x – 8x = 19+16,
x = 5; x = – 7;
3) – 3x +2x = 4 – 5, 4)
0,8m – 0,4m = -1,6 – 2,4,
– x = – 1, 0,4m = – 4,
x = 1; m = – 10.
2) Повторити п. 48 «Розв’язування рівнянь»
Для закріплення
знань рекомендуємо скористатися відеоуроками:
3) Виконати в
робочому зошиті завдання з
підручника:
№ 1338 (1, 3, 5), 1341.
2 Урок
6-А, 14.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 14.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 14.04(Вчитель Вітюк Р. М)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:№ 1338 (1, 3, 5).
1) 1/2x+1/2x=7+5; 3) 1 1/5x+4/5x=4+9; 5) - 2 2/7x+2/7x= -5 - 9
x=12. 2x=13, - 2x= -14
x=6,5. x=7.
№ 1341.
1) 2x - 6=4x; 2) - 4x + 3 = - x; 3) - 4x - 20 = - 16;
- 2x = 6, - 3x = -3, - 4x = 4,
x = - 3. x = 1. x = - 1.
4) 3x + 21 = 2x - 16; 5) - 4x + 28 = - x - 2; 6) - 6 + 3x = 4x + 36;
x = - 37. - 3x = - 30, - x = 42,
x = 10. x = - 42.
2) Повторити п. 48 «Розв’язування рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1345 (3, 4), 1349.
Код доступу від вчителя:
6-А - 727756 Завдання необхідно виконати до 19.00 14 квітня (вівторок)
6-Б - 392888 Завдання необхідно виконати до 20.00 14 квітня (вівторок)
6-Г - 306506 Завдання необхідно виконати до 18.00 15 квітня (середа)
3 Урок
6-А, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 15.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 15.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: «Розв’язування рівнянь»
1) Перевірка домашнього завдання:№ 1345 (3, 4).
3)1,2х+21 – 3,2х+12 =2, 4) 0,6x – 0,3 – 0,9 = 1x – 0,4,
1,2х – 3,2х =2 – 21, 0,6x – 1x = – 0,4 + 0,3 + 0,9,
-
2x = - 19, - 0,4x = 0,8,
-
x = 9,5. x = - 2.
№ 1349.
1) 7 (x – 5) = 9 (x + 3), 2) 2/21 x + 1/14 x = 2,5 – 3,7,
7x – 35 = 9x + 27, 7/42 x = - 1,2,
7x – 9x = 27 + 35, x = - 1,2 : 7/42,
2x = 62, x = - 7,2.
x =
31.
2) Повторити п. 48 «Розв’язування рівнянь».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися відеоуроком:
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1347 (1, 3), 1348 (1, 3).
4) Виконайте обов’язкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо лише
один раз.
Код доступу від вчителя:
6-А - 896060 Завдання необхідно виконати до 14.00 16 квітня (середа)
6-Б - 460791 Завдання необхідно виконати до 19.00 15 квітня (середа)
6-Г - 344023 Завдання необхідно виконати до 18.00 17 квітня (середа)
4 Урок
6-А, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 17.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 17.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
1) Перевірка домашнього завдання
Тема: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь».
№ 1346.
2) Опрацювати п. 49 «Розв’язування
задач за допомогою рівнянь».
1)
1,5x + 30 – 0,8x + 28 = -5, 2)
1,5x – 2 + 4,4 = 3,6x – 1,8,
1,5x – 0,8x = - 5 – 30 - 28, 1,5x –
3,6x = –1,8 – 4,4 + 2,
0,7x = - 63, - 2,1x = - 4,2,
x = - 90. x = 2.
Для
опрацювання рекомендуємо скористатися підручником
з математики та відеоуроком:
3) Виконати в
робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1363, 1365, 1367.
1 Урок
6-А, 06.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 06.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 06.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
6 А, 6 Б, 6 Г класи. Тема: «Ділення раціональних чисел»
1) Перевірка
домашнього завдання:
№
1262.
1) - 6х+10+16
- 32х=
-38х+26;
2) -36а – 9m+5m-45a =-4m –81a;
3) 0,8х - 0,1 - 1х - 0,15= -0,2х – 0,25;
4) 12,8b
–
9,6a – 2,8b
–
5,6a=10b – 16,2a.
№ 1264.
1) – 2m+0,2+8m – 0,2=6m=6∙0,7=4,2;
2) 6x–2,4–6x–0,4= -2,8.
2) 6x–2,4–6x–0,4= -2,8.
2) Повторити п. 45, 46. «Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх
зведення».
3) Опрацювати п. 47. «Ділення раціональних чисел».
Для опрацювання
і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступними посиланням:
4) Виконати
в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1294, 1296, 1298.
2 Урок
6-А, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 07.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 07.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Ділення раціональних чисел"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1294.
1) - 0,4; 2) - 4,128; 3) 6,5; 4) -5; 5)
3; 6) - 4/15; 7) - 21; 8) 2/17.
№ 1296.
1) -15: (-0,3) – 3,6=50 - 3,6=46,4;
2) -15: (-5) – 3,6 = 3 – 3,6 = - 0,6.
№ 1298.
1) 5/4 : (- 40/7)= 5/4 ∙(-7/40)= - 50/7;
2) – 28/9 ∙ ( - 3/7)= 4/3;
3) – 55/7 ∙ ( - 7/70)=5/6;
4) 14/9 ∙ ( - 18/49) = 4/7.
2) Повторити п.
47. «Ділення раціональних чисел».
Для закріплення знань рекомендуємо скористатися
підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступними
посиланням:
3) Виконати в
робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1300, 1302, 1304.
№ 1300, 1302, 1304.
3 Урок
6-А, 08.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 08.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 08.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Ділення раціональних чисел"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1300. 1) х=1,35; 2) х= -7,6; 3) х= -6,5; 4) х= -4,3; 5) х= -0,7; 6) х= 2/15.
№ 1302. 1) x= 12; 2) – 9/4; 3) x= - 8/3; 4) x= -9; 5) x=3;
6) x= - 5/6.
№ 1304. 1) 70 + (-21) = 49;
2) – 20 – (- 9) = - 20 + 9= - 11.
2) Повторити п. 47. «Ділення
раціональних чисел».
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1309 (виконувати по діям), 1311 (1).
4) Виконайте
тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо лише
один раз.
Код доступу від вчителя:
6-А - 259077
6-Б - 696378
6-Г – 103050 та
583613 (два тести)
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 18.00 8 квітня (середа).
4 Урок
6-А, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
6-Б, 10.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
6-Г, 10.04 (вчитель Вітюк Р. М.)
Тема: "Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівняння"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1309. 1) 17,8; 2) - 86.
№ 1311(1). 1 дія: - 1/2; 2 дія: -5/3.
2) Опрацювати п. 48. «Розв’язування
рівнянь. Основні властивості рівняння».
Для
опрацювання рекомендуємо скористатися підручником
з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
3) Виконати
в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1330, 1334, 1336(1-4).
1 Урок.
З метою повторення і систематизації раніше вивченого матеріалу, виконайте тестові завдання за нижче вказаними посиланнями:
З метою повторення і систематизації раніше вивченого матеріалу, виконайте тестові завдання за нижче вказаними посиланнями:
Множення
раціональних чисел
Додавання
раціональних чисел
Віднімання
раціональних чисел
https://naurok.com.ua/test/start/53200
2 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
1) Повторити п.44. «Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу».
1) Повторити п.44. «Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу».
2) Опрацювати п. 45 «Розподільна властивість множення».
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1228, 1230, 1232, 1234.
3 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
1) Перегляньте відеоурок "Розподільна властивість множення" за посиланням:
2) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
Код доступу від вчителя:
6-А - 987998
6-Б - 415860
6-Г - 591202
6-Д - 548495
1) Перегляньте відеоурок "Розподільна властивість множення" за посиланням:
2) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
Код доступу від вчителя:
6-А - 987998
6-Б - 415860
6-Г - 591202
6-Д - 548495
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 3 квітня (п'ятниця).
2) Опрацювати п. 46 "Подібні доданки та їх зведення".
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики та відеоуроками, які можна знайти за наступними посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=968&v=bOXeUUXeI9k&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=A_hjH0HBvMA&t=178s
https://www.youtube.com/watch?time_continue=968&v=bOXeUUXeI9k&feature=emb_logo
3) Виконайте в робочому зошиті завдання з підручника:
https://www.youtube.com/watch?v=A_hjH0HBvMA&t=178s
3) Виконати в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1251, 1254, 1257, 1261.
4 Урок (для 6-А, Б, Г, Д)
Вдосконалення знань та вмінь з теми "Подібні доданки та їх зведення".
2) З метою повторення раніше вивченого матеріалу скористайтеся підручником з математики та відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 1228.
1)
2а+2; 2) 3b-12; 3) -6а-2; 4) -6х+15; 5)
-14х+8; 6) -2,5х+2,5;
7) 1,2а-1,2b; 8) 42а-35b.
№ 1230.
1) 9(m - n); 2)
5(-a - b); 3) 7(a+b); 4) m(a+b); 5) x(10 - y); 6) 4(p - 1);
7) 6m(a+b); 8)
7a(p-x).
№ 1232.
1) 12(17 - 7)=120; 2) -12(45 - 15)=-360; 3) 47(1,85 - 2,85)=-47; 4)
-0,2(3,8 - 3,7)= -0,02;
5) 2/3∙(-1,57+(-1,43))=2/3 ∙(-3)=-2; 6) 4/7(-6 1/3 - 2/3)=-4.
№ 1234.
1) 4 ∙ 1/4 - 4 ∙ 1/2 = 1-2=-1; 2) -1/7 ∙ 42 +1/14 ∙ 42 - 1/42 ∙ 42 = -6 + 3 - 1= 4:
6) -100 ∙ 1/25 +100 ∙ 1/2 + 100 ∙ 1/5= -4+50+20=66.
№ 1234.
1) 4 ∙ 1/4 - 4 ∙ 1/2 = 1-2=-1; 2) -1/7 ∙ 42 +1/14 ∙ 42 - 1/42 ∙ 42 = -6 + 3 - 1= 4:
6) -100 ∙ 1/25 +100 ∙ 1/2 + 100 ∙ 1/5= -4+50+20=66.
№ 1251.
1) 9х; 2)
2у; 3) 8m; 4) 3b; 5) -5a; 6)
4p; 7) -n; 8) 0.
№ 1254.
1)
4х-2х=2х=2∙(-2,7)=-5,4; 2) -6m+9m=3m=3∙(-4)=-12; 3) -8y-6y=-14y=-14∙(-1/14)=1; 4) 9p-8p=p=12/317.
№ 1257.
1) 2a+b; 2) (1/3 - 1/2 - 1/4)p= -5/12; 3) -12x+y; 4) -0.54m; 5) 27,9p+9,2x; 6) 2a.
№ 1261.
1) 6x - 10 + 4x=10x - 10;
2) -7a - 8+3a= -4a - 8; 3)
7x+x - 3=8x - 3; 4) 2y - 3y+15= -y+15.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=968&v=bOXeUUXeI9k&feature=emb_logo
3) Виконайте в робочому зошиті завдання з підручника:
№ 1262, 1264.
4) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua. Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 5 квітня (неділя).
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 5 квітня (неділя).
Код доступу від вчителя:
6-А - 539677
6-Б - 576630
6-Г - 515416
6-Д - 854866
6-Д - 854866
Повторити п. 43
«Множення раціональних чисел».
Повторити п. 44
«Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу».
Опрацювати
п. 45 «Розподільна властивість множення»
Учень повинен знати:-
Правило множення двох чисел з різними знаками;
-
Правило множення двох від’ємних чисел;
-
Чому дорівнює добуток чисел, якщо хоча б один із множників дорівнює нулю?
-
Формулювати переставну і сполучну властивості множення;
-
Чому дорівнює добуток х∙1, х∙(-1)? -
Який знак має добуток парної кількості від’ємних чисел?
-
Який знак має добуток непарної кількості від’ємних чисел?
-
Що називають коефіцієнтом буквеного виразу?
-
Що означає розкрити дужки?
-
Що означає винести спільний множник за дужки?
Учень повинен вміти:-
Виконувати дії множення раціональних чисел;
-
Виконувати множення раціональних чисел зручним способом;
-
Не виконучи множення, порівнювати добуток з нулем, або з іншим добутком;
-
Підносити від’ємні
числа до другого та третього степеня;
-
Визначати коефіцієнт буквеного виразу;
-
Розкривати дужки;
-
Виносити спільний множник за дужки;
-
Обчислювати, використовуючи розподільну властивість множення.
Рекомендовані вправи з підручника:Розв’язати
№ 1173, 1176, 1182, 1184, 1201, 1207, 1210, 1214, 1229, 1231,
1233, 1235, 1237, 1239, 1241.
Для
опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з
математики презентаціями та відеоуроками, які можна
знайти за наступним посиланням (уроки 26, 27, 28):
Старіші записи
Я Саша Васильев Кулик 6 Д в мене даступ до обовязкового завдання закритий томущо Час на виконання цього домашнього завдання вичерпаний но час не вичерпаний
ВідповістиВидалитимені здається в 4 прикладі N1262 відповідь 10b - 15,2a (Кучинський Дмитро)
ВідповістиВидалити