25.05 - 29.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 27.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський
Г. М.)
Тема: "Властивості тригонометричних функцій"
1) Повторити п. 7 - 12, скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 10.27
(1), 11.19.
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 28.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 28.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Тотожні перетворення тригонометричних виразів"
1) Повторити п. 13 - 15, скориставшись відеоуроком:
2) В робочому
зошиті виконати вправи з
підручника (О.С.Істер): № 14.8, 15.5 (2).
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 29.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
Тема: «Повторення.
Найпростіші тригонометричні рівняння»
2) Повторити п. 16, скориставшись підручником з
математики (О. С. Істер) та відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О.С.Істер): № 16.21.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 28.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський
Г. М.)
Тема: «Повторення. Перпендикулірність прямої і
площини. Теорема про три перпендикуляри»
1) Повторити п. 6, 7 за підручником з математики (О. С.
Істер, 10). Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 7.15, 7.20.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 29.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський
Г. М.)
Тема: «Повторення. Двогранний кут. Перпендикулярність
площин»
1) Повторити п. 8, 9. Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок
1
Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 8.14.
18.05 - 22.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 20.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський
Г. М.)
Тема: "Властивості
арифметичного кореня n-го степеня"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 4.31.
1) ׀x+2׀= x+2, 2) ׀c-7׀= -c+7, 3) ׀√2-5׀= -√2+5,
4) ׀5-2√3׀+ ׀3-2√3׀= 5-2√3 + (-3+2√3) = 2.
2) Повторити п. 4, скориставшись відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 4.35,
4.37.
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 21.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 21.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Степінь з раціональним показником і цого властивості"
1) Повторити п.5, 6, скориставшись відеоуроком:
2) В робочому
зошиті виконати вправи з
підручника (О.С.Істер): № 5.8, 5.12.
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 22.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
Тема: «Степінь з раціональним показником і цого властивості. Степенева функція»
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 5.8.
1)
3, 2) 1/11, 3) 2, 4) 0,04,
5) 5, 6) 0,6,
7) 27/1000,
8) 9/25.
№ 5.12.
1) p, 2) m0,1, 3) 1,
4) a-1.
2) Повторити п. 5, 6,
скориставшись підручником з
математики (О. С. Істер) та відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О.С.Істер): № 5.29,
5.34.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 21.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський
Г. М.)
Тема: «Паралельне проектування і його властивості»
1) Повторити п. 3 за підручником з математики (О. С.
Істер, 10). Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 3.14.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 22.05 (вчитель Дегтяр Л.
О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський Г. М.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Паралельність прямої і площини. Паралельність
площин»
1) Повторити п. 4, 5. Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок
1
Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 4.19, 5.10 (1).
12.05 - 15.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 13.05
(вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05
(вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше
і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 24.3
(1, 2, 4).
1) f(x) =3х–7, f '(x)=3, 3≠0, тому критичних
точок немає. f(0)= -7, f(2)= -1.
Отже max f(x)=f(2)= -1, min f(x)=f(0)= -7.
[0;2] [0;2]
2) f(x) = х2 - 2х+3, f '(x) = 2х-2 , 2х-2=0, х = 1 –
критична точка, яка не належить проміжку [2;3].
f(2)=3, f(3)=6 .
Отже max f(x)=f(3)=6, min f(x)=f(2)=3.
[2;3] [2;3]
4) f(x) = х – 1/3x3, f '(x)=1– x2, 1– x2=0, х1=1 та х2=-1– критичні точки. х1=1 не належить проміжку [-2;0]. Тому
f(-1)=-2/3, f(-2)=2/3, f(0)=0.
Отже max f(x)=f(-2)=2/3, min f(x)=f(-1)=-2/3.
[-2;0] [-2;0]
2) Повторити п. 24 "Найбільше
і найменше значення функції на проміжку",
скориставшись відеоуроками:
Відеоурок1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 24.10 (1), 24.15.
АЛГЕБРА, УРОК 2
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 14.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка домашнього завдання.
№ 24.10 (1).
1) f(x) = 8х2 – х4, f '(x) = 16х-4х3, 16х-4х3=0,
х1= 0,
х2=2, х3=-2
– критичні точки, з яких
х3=-2 не належить проміжку [-1;2].
f(2)=16, f(-1)=7, f(0)=0.
Отже max f(x)=f(2)=16, min f(x)=f(0)=0.
[-1;2]
[-1;2]
№ 24.15.
Позначимо одну сторону прямокутника через х (см), тоді друга сторона буде дорівнювати 16/х (см).
Скдадемо функцію залежності площі прямокутника від довжини першої сторони: Р(х) = 2х + 32/х.
Знайдемо найменше значення функції Р(х)
= 2х + 32/х.
Р'(х) = 2 - 32/х2, 2 - 32/х2=0, х1=
-4, х2=4.
х1= -4 не задовольняє області визначення функції.
Оскільки хmin=4, то саме в ній Р(х) набуває найменшого значення. Отже кожна сторона прямокутника
дорівнює 4см.
Відповідь: квадрат з стороною 4
см.
2) Повторити п. 24 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку", скориставшись відеоуроком 1:
3) Повторити п.3, п.4 "Арифметичний корінь n-го степеня", скориставшись відеоуроком 2:
4) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 3.20, 4.24, 4.26.
10-А, 15.05
(вчитель Дегтяр Л. О.)
Тема: «Арифметичний
корінь n-го степеня»
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 3.20.
1) х = 2, 2) х = -2, 3) х1=2, х2=-2, 4) розв’язків немає, 8) х =
0.
2) Повторити п.3, п.4 "Арифметичний корінь n-го степеня",
скориставшись підручником з
математики (О. С. Істер) та відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О.С.Істер): № 4.31, 4.33, 4.41.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 14.05
(вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05
(вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Координати та вектори у просторі»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 15.14.
О(3; -3; -2) – середина
відрізка АВ.
1) Точка О1(-3; 3; 2) симетрична точці О(3; -3; -2) відносно початку координат.
2) Точка О2(3; -3; 2) симетрична точці О(3; -3; -2) відносно площини ху.
№ 15.16. х = 2, у = -4, z = -2.
2) Повторити п.
11-14.
«Координати
та вектори у просторі» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Код доступу від
вчителя:
10 А клас - 329326 Початок об 11.00 14 травня
10 Б клас - 739417 Початок об 11.00 14 травня
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 15.05
(вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 14.05
(вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Аксіоми
стереометрії тп наслідки з них»
1) Повторити п.1 «Аксіоми стереометрії
тп наслідки з них». Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 1.8, 1.12, 1.20.
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 06.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше
і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№
23.5. (2)
f(x) =3/2 х2- x3.
1) Область визначення. D(f) = R.
2) f(-x) =3/2 (-х)2-(- x)3= 3/2
х2+ x3. Функція ні парна, ні непарна.
3) Точки перетину графіка з віссю х (нулі функції):
3/2 х2- x3=0, х2(3/2 - x)=0, х1=0
, х2=1,5. (0;0), (1,5;0).
Точки перетину графіка з віссю у: f(0) =3/2∙ 02- 03=0. (0;0).
4) f '(x) = 3х – 3x2, 3х – 3x2=0, х(3 – 3х)=0, х1=0 , х2=1- критичні точки.
5)
Знайдемо проміжки зростання, спадання та екстремуми функції:
6) Побудуємо графік функції.
2) Опрацювати п. 24 "Найбільше
і найменше значення функції на проміжку" (розібрати задачі № 2, 3, 4).
Перегляньте відеоуроки:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
Відеоурок 1
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 24.2,
24.3 (3).
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 07.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.05 (вчитель Яворський Г. М.)
10-Б, 07.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: Перевірочна
контрольна робота
1) Повторити п. 17 – 24.
Код доступу від
вчителя:
10 А клас - 421452 Початок тестування 11.00
10 Б клас - 752635 Початок тестування 12.00
10 А клас - 421452 Початок тестування 11.00
10 Б клас - 752635 Початок тестування 12.00
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 08.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: " Найбільше і найменше значення функції на проміжку "
1) Перевірка домашнього завдання.
№ 24.2.
max f(x)=f(1)=5, min
f(x)=f(-1)=1.
[-2;5] [-2;5]
№ 24.3 (3).
f(x) = -х2+4х+5, f '(x) = -2х+4, -2х+4=0,
х=2 – критична точка, яка
належить проміжку [1;4].
f(1)=8, f(4)=5, f(2)=9.
Отже max f(x)=f(2)=9, min f(x)=f(4)=5.
[1;4] [1;4]
2) Повторити п. 23 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з
підручника (О.С.Істер): № 24.3 (1, 2, 4).
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 07.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно
площини»
1) Перевірка домашнього завдання:
№14.16. cosα=(3∙0+0∙2+(-3)∙2)/(√18∙√8)=-6/12=-1/2, α=120°.
№ 14.20.
1) ab = 2∙3∙cos120°=-3;
2) (a+b)a=a2+ab=22+(-3)=1;
3) b(a-b)=ab – b2=-3
– 3=-6;
4) a(2a – 3b)=2a2
– 3ab=2∙22 - 3∙(-3)=8+9=17.
2) Опрацювати п.
15
«Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини» за підручником з
математики (О. С. Істер, 10).
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О.
С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 15.4, 15.8, 15.12.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 08.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно
площини»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 15.4. Якщо дві точки симетричні відносно початку координат, то їх відповідні координати – протилежні, тому:
1) М1(-4; 0;
2), 2) N1(-1; 3; 5).
№ 15.8. Якщо точки С і С' симетричні відносно точки О, то точка О буде серединою відрізка СС'.
Отже (-1+х)/2=-2,
(y+4)/2=1, (2+z)/2=0,
x = -3, y = -2, z = -2.
№ 15.12.
1) Якщо дві точки симетричні відносно площини yz, то у них абсциси
протилежні, а інші координати рівні, тому С1(1;3;-5).
2) Якщо дві точки симетричні відносно площини хz, то у них ординати
протилежні, а інші координати рівні, тому С2(-1;-3;-5).
2) Повторити п.
15
«Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини».
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 15.14, 15.16.
Код доступу від
вчителя:
10 А клас - 338606 Виконати до 18.00 9 травня
10 Б клас - 413145 Виконати до 20.00 8 травня
10 Б клас - 413145 Виконати до 20.00 8 травня
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 29.04 (вчитель Дегтяр
Л. О.)
10-Б, 29.04 (вчитель
Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до дослідження
функцій та побудови їхніх графіків"
1) Повторити п. 23 "Застосування похідної до
дослідження функцій та побудови їхніх графіків", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 23.5 (1,4), 23.7.
№ 14.13.
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 30.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 30.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до дослідження
функцій та побудови їхніх графіків"
1) Перевірка домашнього завдання.
2) Повторити п. 23 "Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх
графіків", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
Відеоурок 3
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О.С.Істер): № 23.5 (2, 3)
Код доступу від
вчителя:
10 А клас – 118015
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 30.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 29.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Дії з векторами у просторі»
1) Перевірка домашнього завдання:
Якщо вектори перпендикулярні, то їх скалярний
добуток дорівнює 0. Тому -1∙m
+ 3∙m + 2∙7 = 0;
2m = -14; m = -7.
№ 14.15.
cos α =
(0∙1+2∙0+2∙1)/(√8∙√2)= ½ ,
α = 60°.
2) Повторити п.
14
«Дії з векторами» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для повторення рекомендуємо скористатися підручником з математики (О.
С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 14.16, 14.20.
Код доступу від
вчителя: 10 А клас - 895850
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-Б, 29.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Дії з векторами у просторі»
1) Повторити п.
12-14
«Скалярний добуток векторів».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:
Код доступу від
вчителя:
10 Б клас - 989580, Тест виконати до 18.00 30 квітня
21.04 - 24.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 22.04, вчитель Дегтяр Л. О., zoom конференція о 13.30.
10-Б, 22.04, вчитель Яворський Г. М.
Тема: "Ознаки
сталості, зростання та спадання
функції. Екстремуми функції"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 22.8.
1) f(x) = 4 – 2x, f '(x) = – 2, функція спадна на всій області визначення. Точок
екстремуму немає.
2) f(x) =х2+6х–8, f '(x) = 2х+6, 2х+6=0, х = -3,
хmin= -3 – точка
екстремума.
3) f(x) = 3+8х-2х2,
f '(x) = 8-4х, 8-4х=0,
х = 2,
хmax= 2 – точка
екстремума.
4) f(x) = x3–6 х2, f '(x) = 3х2-12х, 3х2-12х=0, х1=0
, х2= 4, хmax= 0, хmin=4 – точки
екстремума.
№ 22.9.
1) у=x3–6 х2–15х+3.
у'=3х2–12х–15, у' = 0,
3х2 – 12х – 15= 0, х1=5
, х2= -1,
хmax= -1, хmin=5 – точки
екстремума,
ymax=y(-1)=(-1)3–6∙(-1)2–15∙(-1)+3=–1–6+15+3=11.
ymin= y(5)=53–6∙52–15∙5+3=125–150–75+3=– 97 – екстремуми функції.
2) у= 1+18х+15 х2-4 x3 , у'=-12х2+30х+18, у'=0, -12х2+30х+18=0, х1=-1/2, х2=3,
хmax= 3, хmin=-1/2 – точки
екстремума.
ymax=y(3)= 1+18∙3+15∙32-4∙33=1+54+135-108=82,
ymin=y(-1/2)=1+18∙(-1/2)+15∙(-1/2)2-4∙(-1/2) й3=1-9+3,75+0,5=-3,75 – екстремуми функції,
3) y=x–3x3, у'=1–9х2, у'=0, 1–9х2=0, х1=1/3, х2= -1/3,
хmax= 1/3, хmin=-1/3 – точки екстремума;
ymax=y(1/3)=1/3 – 3∙(1/3)3=1/3
– 1/9 =2/9, та
ymin= y(-1/3)= -1/3 – 3 (-1/3)3=
-1/3 + 1/9 = -2/9 - екстремуми
функції.
4) y = ¼ x4
– 2x2,
у'= x3 – 4x, у'=0, x3 – 4x=0,
x2(x -4)=0, х1=0, х2= 4 – критичні точки;
хmin= 4 – точка
екстремума;
ymin= y(4)= ¼ ∙ 44 – 2 ∙ 42=64 – 32 = 32 – екстремум функції.
2) Повторити п. 22 "Екстремуми
функції", скориставшись відеоуроком:
Відеоурок 1.
Відеоурок 1.
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 22.10 (4), 22.11 (1, 4), 22.13 (1).
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 23.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 23.04 (вчитель Яворський Г. М.) zoom конференція, 11.00
Тема: "Ознаки сталості, зростання
та спадання функції.
Екстремуми функції"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 22.10.
1) у=x4- 2х2+3.
у'=4х3-4х, у' = 0,
4х3-4х = 0, х1=0
, х2= -1, х2= 1.
хmax= 0, хmin= -1 та хmin=1 – точки
екстремума,
ymin= y(-1)= (-1)4- 2∙(-1)2+3=2
ymin= y(1)= 14- 2∙12+3=2 – екстремуми
функції.
№ 22.11.
1) f '(x)= -4/(x-1)2,
f '(x) ≠ 0, тому ні критичних
точок, ні, тим більше, точок екстремуму функція не має.
2) φ'(х)=2/√x
-1, φ'(х)=0, 2/√x
-1=0, 2/√x =1, x=4- критична точка. Вона ж виявиться і точкою екстремуму: хmax=
4.
№ 22.13 (1).
f (x)= x4- 8х3+16х2,
f '(x)= 4x3- 24х2+32х, 4x3- 24х2+32х=0, x3- 6х2+8х=0,
х(x2- 6х+8)=0, х1=0 , х2= 2, х2=
4.
хmax = 2, хmin = 0 та хmin = 4 – точки екстремума,
ymax=y(2)= 24- 8∙23+16∙22=16.
ymin= y(0)=0
ymin= y(4)= 44- 8∙43+16∙42=0 – екстремуми функції.
2) Повторити п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О.С.Істер): № 22.11 (2, 3), 22.13 (4).
Код доступу від
вчителя:
10 А клас – 381007
10 Б клас - 239870, виконати до 21.00 24 квітня
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 24.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 23.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до
дослідження функцій і побудови їхніх графіків"
1) Перевірка
домашнього завдання.
№ 22.11 (2, 3).
2) g (x)= x/9 + 9/x, ОДЗ: хϵ(-∞; 0) ᵁ (0;∞).
g '(x)= 1/9 - 9/х2,
1/9 - 9/х2 = 0, 1/9 = 9/х2, х1=9 ,
х2= -9.
хmax = -9, хmin = 9 – точки екстремума,
3) t (x)= 2x/( х2 + 1), ОДЗ: хϵ(-∞; 0) ᵁ (0;∞).
t '(x)= (2 – 2x2)/(x2 + 1), (2 – 2x2)/(x2 + 1)=0, 2 – 2x2 =0,
х1=1 , х2= -1.
хmax = 1, хmin = -1 – точки екстремума,
№ 22.13 (4).
φ(x)=(x + 2)/(x2-9), φ '(x)=(-
x2 – 4x – 9)/(x2 – 9)2,
(- x2 – 4x – 9)/(x2 – 9)2 = 0,
- x2 – 4x – 9 = 0, D < 0, Рівняння розв’язків
не має. При будь-якому значенні х: - x2 – 4x – 9 < 0, Функція спадає на
всій області визначення, тому точок екстремуму немає.
2) Опрацювати п. 23 "Застосування
похідної до дослідження функцій і побудови їхніх графіків ", скориставшись підручником
з математики (О. С. Істер) та відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 23.1 (1, 3).
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 23.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 22.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Скалярний добуток векторів»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 13.7(2). (5; 0; 2)
№ 13.9(2). (4; -6; -9)
№ 13.11. 1) (-8; 0; 32)
2) (1; 0;
-4); 3) (-20; 0; 80); 4) (6: 0: -24).
№ 13.15(2). √(2-2)2+(4+1)2+(9-3)2=√61.
2) Опрацювати п.
14
«Скалярний добуток векторів» за підручником з математики (О. С.
Істер, 10)
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О.
С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № № 14.1(1), 14.3, 14.7
(1, 3), 14.9.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 24.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 22.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Скалярний добуток векторів»
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 14.1 (1).
a ∙ b = -4 ∙ 0 + 3 ∙ 1 + 2 ∙ (-8)= -13.
№ 14.3. 1) p2 = 02 + (-3)2 +
22 = 13; 2) p2 =
6
№ 14.7 (1, 3). 1) a ∙ b = 6 ∙ 3 ∙ cos 30° = 9√3.
3) a ∙ b = 8 ∙ 2 ∙ cos 135°=
-8√2.
№ 14.9. Вектори перпендикулярні, якщо їх скалярний
добуток дорівнює 0.
m ∙ n = -1 ∙ 8 + 4 ∙ 10 + 8 ∙
(-4) = 0. Отже, дані вектори перпендикулярні.
2) Повторити п.
14
«Скалярний добуток векторів».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1 (знаходження кута між векторами на площині)
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 14.13, 14.15, 14.17.
13.04 - 17.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
Тема:
"Ознаки сталості,
зростання та спадання
функції"
10-А, 15.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Опрацювати п. 21 "Ознаки сталості, зростання та спадання функції", скориставшись відеоуроками:Відеоурок 1:
Відеоурок 2:
2) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 21.4,
21.7, 21.9 (1-4).
АЛГЕБРА, УРОК 2
АЛГЕБРА, УРОК 3
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
АЛГЕБРА, УРОК 2
Тема:
"Ознаки сталості,
зростання та спадання
функції"
10-А, 16.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції"10-Б, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 21.4. (-∞; -2] , [0; 4] – проміжки зростання;
[- 2; 0] і [4; ∞) – проміжки спадання
№ 21.7.
1) у' = 2х – 2.
Критичними точками функції називаються внутрішні точки області визначення, в
яких похідна не існує або дорівнює нулю. Похідна існує в усіх точках області
визначення, тому розв’яжемо рівняння: у' = 0, 2х – 2 = 0,
2х = 2, х = 1.
Відповідь: х = 1 – критична точка функції.
2) у' = 3х2
+ 6х, у' = 0, 3х2 + 6х = 0, х(3х + 6) = 0, х1 = 0, х2 = - 2.
Відповідь: х1 =
0, х2 = - 2 – критичні точки функції.
№ 21.9 (1-4).
1) f(х) = 5х – 7, f '(х) = 5, f '(х) ˃ 0. Критичних
точок немає.
Відповідь:
функція зростає на R.
2) g(x) = 7–9x, g' (x) = –9, g' (x) < 0. Критичних точок немає.
Відповідь:
функція спадає на R.
3) t' (x) = 4x - 4, t' (x) = 0, 4x–4 = 0, x = 1 – критична точка.
Відповідь:
[1; ∞) – проміжок зростання; (-∞ ; 1] – проміжок спадання.
4) p' (x) = -2x + 2, p' (x)=0, - 2x+2=0, x=1 – критична точка.
Відповідь:
[1; ∞) – проміжок спадання; (-∞ ; 1] – проміжок зростання.
2) Повторити п.
21 "Ознаки сталості, зростання та спадання функції", скориставшись відеоуроком:
3) Опрацювати п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроком:
4) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): №
21.11, 21.15 (1, 3), 22.7.
Тема: "Ознаки
сталості, зростання та спадання
функції. Екстремуми функції"
10-А, 17.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1)Перевірка домашнього завдання:
№
21.11.
1) f '(х)
= 9х2 + 1, 9х2 + 1 ˃ 0, тому f '(х) ≥ 0 при х ϵ R. Отже, функція зростає при х ϵ R.
2) g' (x) = - 1– 3х2, х2 ≥ 0, – 3х2 ≤ 0, – 3х2–1 <
0, g' (x)<
0 при х ϵ R. Отже, функція спадає при х ϵ R
№ 21.15 (1, 3).
1) f '(х)
= 12х2 – 18х – 12, f '(х)
= 0, 12х2 – 18х – 12 = 0, х1
= 2, х2 = - ½.
(-∞; -1/2], [2; ∞) – проміжки
зростання;
[- 1/2; 2] – проміжок спадання.
2) φ'(х)
= - 4 – 7х6, х6 ≥
0, – 7х6 ≤ 0, - 4 – 7х6 < 0, φ'(х) < 0
Отже, функція спадає
при х ϵ R
№ 22.7.
1)
f '(х) = 2, f '(х) ˃ 0. Немає точок
екстремуму.
2) f '(х)
= 4х – 4, 4х – 4 = 0, х = 1 – точка екстремума (точка мінімума).
3) f '(х)
= - 2х – 12, - 2х – 12 = 0, х = -6 – точка екстремума (точка максимума).
4) f '(х)
= 6х – 3х2, 6х – 3х2
= 0, х1 = 0, х2 = 2 – точки екстремума (хmin= 0,
хmax= 2).
2) Опрацювати п. 22 "Екстремуми
функції", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2
Відеоурок 1
Відеоурок 2
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 22.8,
22.9.
Код доступу від
вчителя:
10 А клас – 325144 Завдання необхідно виконати до 16.00 18 квітня (субота)
10 Б
клас - 258432 Завдання необхідно виконати до 16.00 17 квітня (п’ятниця)
10-А, 16.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Опрацювати п. 12, 13 "Вектори у просторі. Координати вектора. Дії над
векторами", скориставшись підручником з математики та відеоуроками:
Тема: "Вектори у просторі. Координати вектора. Дії над векторами"
Відеоурок 1
Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 12.8, 12.10, 13.1, 13.3, 13.5.
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
Тема:
«Вектори у просторі. Дії з векторами»
10-А, 17.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 13.1.
1)
(0 – 2; 4 – (– 3); 4 – 4),
( -2; 7; 0),
2)
( -3; -2;-4).
№ 13.3.
1) ׀׀а=√02+(-3)2+42=√25=5; 2) ׀׀b=√4+9+36=7.
№ 13.5. х = 0, у =
-1, z = -2.
2) Повторити п. 12,13 за підручником з математики (О. С. Істер,
10)
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О.
С. Істер,10), та відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 13.7(2), 13.9(2), 13.11, 13.15(2).
4) З метою перевірки засвоєння матеріалу, обов'язково виконайте
тренувальне тестове завдання за
посиланням: join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
1) 10 А клас: 517943 Завдання необхідно виконати до 16.00 18 квітня (субота)
2) 10 Б клас: 106488 Завдання
необхідно виконати до 16.00 17 квітня (п’ятниця)
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 08.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 08.04 (вчитель Яворський Г. М.)
10-Б, 08.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних. Похідна складеної функції"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.15. 1)
f '(x) = (x2-2x)/x4; 2) f '(x) = (-x∙sinx-cosx)/x2.
№ 20.17. f '(x) = 1/4∙4x3
-1/(2√x)= x3 – 1/(2√x).
f '(1)=13 – 1/(2√1)=1-0,5=0,5;
f '(9)=93 – 1/(2√9)=729 – 1/6=728 5/6;
f '(25)=253 – 1/(2√25)=15625 – 1/10=15624,9.
№ 20.21.
За умовою f (x) = 3x2-4x. Оскільки tgα= f '(x0), то f '(x) = 3∙2x – 4=6x – 4, і тому tgα= f '(2) = 6∙2 – 4=8.
№ 20.23.
За умовою x(t) =
1/3 t3 – 10t.
Тоді v(t)
= 1/3∙ 3t2 – 10 = t2 – 10.
v(2) = 22 – 10 = - 6 (м/c); v(6)
= 62 – 10 = 26(м/c).
2) Повторити п. 17-20 "Похідна.
Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних".
3) Опрацювати тему "Похідна
складеної функції", скориставшись відеоуроком, який можна
знайти за посиланням:
4) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.29, 20.33. 20.41.
АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 09.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних".
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.29.
1) f(x)= 6x3-15x2+14x-35; f '(x)= 18x2-30x+14;
2) g(x)=3x2√x+4x√x=3x2,5 +4x1,5 g'(x)=7,5x1,5+6x0,5.
№ 20.33.
1) f '(x)=(-x2+5x-3)/(x+2)2; 2) f '(x)=(-x4
– 21x2)/x6.
№ 20.41. x(t)=3t2 – 12t + 7; v(t)=6t
– 12;
1) 18=6t – 12; t = 5 м/с; 2) 0=6t – 12; t = 2 м/с.
2) Повторити п. 20 «Правила знаходження похідних», скориставшись відеоуроком за посиланням:
та правила знаходження похідної складеної функції за посиланням:
3) В робочому зошиті виконати
вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.30, 20.35, 20.42.
АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 10.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних".
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.30
1) f(x)= 15x3+20x2 – 27x – 36; f '(x)= 45x2+40x – 27;
2)
g(x)=3x√x-5x2√x=3x1,5-5x2,5; g'(x)=4,5x0,5-12,5x1,5.
2) Повторити п. 20 «Правила знаходження похідних», скориставшись
відеоуроком за посиланням:
3) Виконайте обов’язкове тестове
завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.
Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
Код доступу від вчителя: 10 А клас 194735
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 08.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Повторити п. 11 «Прямокутна система координат у просторі» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Тема: «Прямокутна система координат у просторі»
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком за посиланням:
2) Перевірка домашнього завдання:
№ 11.1. На осі х: точка С; на осі у: точка F; на осі z: точка В.
№ 11.3. Площині xy належить точка Q; площині yz належить точка K; площині xz належить точка M.
№ 11.7. 1) (3; -9; 3); 2) (0; 2,5; 5,5).
№ 11.9. 1) CD=7; 2) CD=√8.
№ 11.14. проекція точки А(-1;2;-4) на площину xy – (-1;2;0); проекція на площину yz – (0;2;-4); проекція на площину xz – (-1;0;-4).
№ 11.16. Відстань від точки M(4; -7; 11) від площини xy дорівнює 11; від площини yz дорівнює 4; від площини xz дорівнює 7.
№ 11.22. АО=√14 , ВО=√17 , тому до початку координат ближче розташована точка А.
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 11.24, 11.26, 11.28.
4) З метою перевірки
засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове
завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.
Тест є обов'язковим, проходимо лише один раз.
1) учні 10 А класу пишуть тест 9 квітня (четвер) о 13.00, код доступу: 713285
2) учні 10 Б класу пишуть тест 8 квітня (середа) о 13.00 код доступу:
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 09.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 09.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Вектори у просторі. Координати вектора"
1) Опрацювати п. 12 "Вектори у просторі. Координати вектора", скориставшись підручником з математики та відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 12.2, 12.5.
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 12.2, 12.5.
30.03 - 03.04.20
Завдання для 10 A, Б класу
01.04-02.04 Алгебра (10 А, 10 Б)
Тема: Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної
1) Опрацювати п. 17, 18, 19, 20 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер, 10) та відеоуроками, які можна знайти за наступними посиланнями:
Також радимо скористатися наступною презентацією:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер), № 19.9, 19.13, 20.1, 20.3, 20.5, 20.9, 20.11, 20.13.
02.04.20 Геометрія (10 А)
1) Повторити п. 6-10 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
2) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз.
Код доступу 10 А класу від вчителя: 712784.
УВАГА! Завдання необхідно виконати 10 А класу до 16.00 2 квітня (четвер).
03.04.20 Алгебра (10 А, 10 Б)
1) Опрацювати тему "Правила знаходження похідних"
за підручником з математики (О. С. Істер, 10), п.20.
- правила знаходження похідних за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KerxEkZDonY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR19Er7E-Yo5ZDHfqWv4vaqD1ij03h354ZgPRW1UbQC_rK0Jbj9Cm1YogNU
- фізичний зміст похідної за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=bTGmd-u4Sak
https://www.youtube.com/watch?v=eSrU4EL2alE
https://www.youtube.com/watch?v=eSrU4EL2alE
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.15, 20.17, 20.21, 20.23.
3) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя: 579190
УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 5 квітня (неділя).
03.04.20 Геометрія (10 А, 10 Б)
Тема: Прямокутна система координат у просторі.1) Опрацювати п. 11 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер, 10), відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
та презентацію, яку можна знайти за наступним посиланням:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 11.1, 11.3, 11,7, 11.9, 11.14, 11.16, 11.22.
З метою повторення та систематизації знань
та підготовки до ЗНО виконайте завдання з геометрії за посиланням:
та виконати тест ЗНО 2015 року (з поясненням і відео)
за посиланням:
http://ua.onlinemschool.com/math/zno/2015/1/
16.03-03.04.20
напишіть будь-ласка код від вчителя тому, що показуе тільки 3 пробіли і точку
ВідповістиВидалити