10 клас



25.05 - 29.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 27.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Властивості тригонометричних функцій"
1) Повторити п. 7 - 12, скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 10.27 (1), 11.19.

АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 28.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 28.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Тотожні перетворення тригонометричних виразів"
1) Повторити п. 13 - 15, скориставшись відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 14.8, 15.5 (2).

АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 29.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
Тема: «Повторення. Найпростіші тригонометричні рівняння»
2) Повторити п. 16, скориставшись підручником з математики (О. С. Істер) та відеоуроком:
  3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 16.21.


ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 28.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Повторення. Перпендикулірність прямої і площини. Теорема про три перпендикуляри»
1) Повторити п. 6, 7 за підручником з математики (О. С. Істер, 10). Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 7.15, 7.20.


ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 29.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 27.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Повторення. Двогранний кут. Перпендикулярність площин»
1) Повторити п. 8, 9.  Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 8.14.



18.05 - 22.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 20.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Властивості арифметичного кореня n-го степеня"
1) Перевірка домашнього завдання.
4.31.
   1)  ׀x+2׀= x+2,  2) ׀c-7׀= -c+7, 3) ׀√2-5׀= -√2+5,  
   4) ׀5-2√3׀+ ׀3-2√3׀= 5-2√3 + (-3+2√3) = 2.
2) Повторити п. 4, скориставшись відеоуроком:

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 4.35, 4.37.

АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 21.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 21.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Степінь з раціональним показником і цого властивості"
1) Повторити п.5, 6, скориставшись відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 5.8, 5.12.

АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 22.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
Тема: «Степінь з раціональним показником і цого властивості. Степенева функція»
1) Перевірка домашнього завдання.
5.8.
    1)  3,       2) 1/11,        3) 2,        4) 0,04,        5) 5,        6) 0,6,      7) 27/1000,    8) 9/25.
№ 5.12.

1) p,    2) m0,1,    3) 1,    4) a-1.
2) Повторити п. 5, 6, скориставшись підручником з математики (О. С. Істер) та відеоуроком:
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 5.29, 5.34.


ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 21.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Паралельне проектування і його властивості»
1) Повторити п. 3 за підручником з математики (О. С. Істер, 10). Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 3.14.

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 22.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 20.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Паралельність прямої і площини. Паралельність площин»
1) Повторити п. 4, 5.  Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 4.19, 5.10 (1).

12.05 - 15.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 13.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка домашнього завдання.
 24.3 (1, 2, 4).
   1)  f(x) =3х–7,  f '(x)=3,  3≠0, тому критичних точок немає.    f(0)= -7,    f(2)= -1.
Отже max f(x)=f(2)= -1,        min f(x)=f(0)= -7.
          [0;2]                               [0;2]
   2)  f(x) = х2 - 2х+3,    f '(x) = 2х-2 ,   2х-2=0,    х = 1 –     критична точка, яка не належить проміжку [2;3].
f(2)=3,    f(3)=6 .
Отже max f(x)=f(3)=6,        min f(x)=f(2)=3.
          [2;3]                            [2;3]
4) f(x) = х – 1/3x3,    f '(x)=1– x2,  1– x2=0,    х1=1 та х2=-1– критичні точки.    х1=1 не належить проміжку [-2;0]. Тому
f(-1)=-2/3,    f(-2)=2/3,    f(0)=0.
Отже max f(x)=f(-2)=2/3,        min f(x)=f(-1)=-2/3.
          [-2;0]                              [-2;0]
2) Повторити п. 24 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок1


Відеоурок 2 


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 24.10 (1), 24.15.


АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 14.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка домашнього завдання.
24.10 (1).
    1)  f(x) = 2 – х4,    f '(x) = 16х-4х3,   16х-4х3=0,   
х1= 0,    х2=2,    х3=-2 – критичні точки, з яких
х3=-2 не належить проміжку [-1;2].
f(2)=16,    f(-1)=7,   f(0)=0.
Отже max f(x)=f(2)=16,        min f(x)=f(0)=0.
        [-1;2]                            [-1;2]
24.15.
Позначимо одну сторону прямокутника через х (см), тоді друга сторона буде дорівнювати 16/х  (см).
Скдадемо функцію залежності площі прямокутника від довжини першої сторони: Р(х) = 2х + 32/х.
Знайдемо найменше значення функції Р(х) = 2х + 32/х.
Р'(х) = 2 - 32/х2,   2 - 32/х2=0,   х1= -4,    х2=4.
х1= -4 не задовольняє області визначення функції.
Оскільки хmin=4, то саме в ній  Р(х) набуває найменшого значення. Отже кожна сторона прямокутника дорівнює 4см.
Відповідь: квадрат з стороною 4 см.
2) Повторити п. 24 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку", скориставшись відеоуроком 1:


3) Повторити п.3, п.4 "Арифметичний корінь n-го степеня", скориставшись відеоуроком 2:


 4) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 3.20, 4.24, 4.26.

АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 15.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
Тема: «Арифметичний корінь n-го степеня»
1) Перевірка домашнього завдання.
 3.20.
1) х = 2,    2) х = -2,     3) х1=2,  х2=-2,    4) розвязків немає,  8) х = 0.
2) Повторити п.3, п.4 "Арифметичний корінь n-го степеня", скориставшись підручником з математики (О. С. Істер) та відеоуроком:

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): №  4.31, 4.33, 4.41.

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 14.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 13.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Координати та вектори у просторі»
1) Перевірка домашнього завдання:
15.14.
О(3; -3; -2) – середина відрізка АВ.
1)  Точка О1(-3; 3; 2) симетрична точці О(3; -3; -2) відносно початку координат.
2)  Точка О2(3; -3; 2) симетрична точці О(3; -3; -2) відносно площини ху.

15.16.    х = 2, у = -4, z = -2.
2) Повторити п. 11-14.  «Координати та вектори у просторі» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
3) Виконайте перевірочну контрольну роботу за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 А клас - 329326  Початок об 11.00  14 травня
10 Б клас - 739417 Початок об 11.00  14 травня

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 15.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 14.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Аксіоми  стереометрії тп наслідки з них»
1) Повторити п.1 «Аксіоми  стереометрії тп наслідки з них». Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 1.8, 1.12, 1.20.

04.05 - 08.05.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 06.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Найбільше і найменше значення функції на проміжку"
1) Перевірка домашнього завдання.
№ 23.5. (2)
f(x) =3/2 х2- x3.
1)   Область визначення. D(f) = R.
2)    f(-x) =3/2 (-х)2-(- x)3= 3/2 х2+ x3. Функція ні парна, ні   непарна.
3)   Точки перетину графіка з віссю х (нулі функції):
3/2 х2- x3=0,    х2(3/2 - x)=0,   х1=0 , х2=1,5. (0;0), (1,5;0).
Точки перетину графіка з віссю у: f(0) =3/2∙ 02- 03=0. (0;0).
4)    f '(x) = 3х – 3x2,   3х – 3x2=0,    х(3 – 3х)=0,    х1=0 , х2=1- критичні точки.
5)    Знайдемо проміжки зростання, спадання та екстремуми функції:

6) Побудуємо графік функції.
2) Опрацювати п. 24 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку" (розібрати задачі № 2, 3, 4).
Перегляньте відеоуроки:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 24.2, 24.3 (3).


АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 07.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: Перевірочна контрольна робота
1) Повторити п. 17 – 24.
2) Виконайте контрольне тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя: 
10 А клас -    421452   Початок тестування 11.00
10 Б клас -    752635   Початок тестування 12.00

АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 08.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: " Найбільше і найменше значення функції на проміжку "
1) Перевірка домашнього завдання.
    24.2.
    max f(x)=f(1)=5,        min f(x)=f(-1)=1.
    [-2;5]                           [-2;5]
    24.3 (3).
f(x) = -х2+4х+5,    f '(x) = -2х+4,   -2х+4=0,    х=2 –     критична точка, яка належить проміжку [1;4].
f(1)=8,    f(4)=5,    f(2)=9.
Отже max f(x)=f(2)=9,        min f(x)=f(4)=5.
          [1;4]                            [1;4]
2) Повторити п. 23 "Найбільше і найменше значення функції на проміжку", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): №  24.3 (1, 2, 4).

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 07.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини»
1) Перевірка домашнього завдання:
№14.16.  cosα=(3∙0+0∙2+(-3)∙2)/(√18∙√8)=-6/12=-1/2, α=120°.
№ 14.20.
    1)  ab = 2∙3∙cos120°=-3;
    2)  (a+b)a=a2+ab=22+(-3)=1;
    3)  b(a-b)=ab – b2=-3 – 3=-6;
    4)  a(2a – 3b)=2a2 – 3ab=2∙22 - 3∙(-3)=8+9=17.
2) Опрацювати п. 15 «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини» за підручником з математики (О. С. Істер, 10).
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 15.4, 15.8, 15.12.

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 08.05 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 06.05 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини»
1) Перевірка домашнього завдання:
15.4.    Якщо дві точки симетричні відносно початку координат, то їх відповідні координати – протилежні, тому:
    1)  М1(-4; 0; 2),    2) N1(-1; 3; 5).
15.8.    Якщо точки С і С' симетричні відносно точки О, то точка О буде серединою відрізка СС'.
Отже (-1+х)/2=-2,    (y+4)/2=1,    (2+z)/2=0,
           x = -3,                 y = -2,         z = -2.      
№ 15.12.
1)   Якщо дві точки симетричні відносно площини yz, то у них абсциси протилежні, а інші координати рівні, тому С1(1;3;-5).
2)   Якщо дві точки симетричні відносно площини хz, то у них ординати протилежні, а інші координати рівні, тому С2(-1;-3;-5).
2) Повторити п. 15 «Симетрія відносно точки. Симетрія відносно площини».
Для повторення рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1
Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 15.14, 15.16.
4) Виконайте тренувальне тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 А клас - 338606 Виконати до 18.00 9 травня
10 Б клас - 413145 Виконати до 20.00 8 травня

27.04 - 30.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 29.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 29.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків"
1) Повторити п. 2"Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1


 Відеоурок 2


2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 23.5 (1,4),  23.7.


АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 30.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 30.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків"
1) Перевірка домашнього завдання.

2) Повторити п. 23 "Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2


Відеоурок 3


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): № 23.5 (2, 3)
4) Виконайте обов'язкове тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 А клас – 118015




ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 30.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 29.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Дії з векторами у просторі»
1) Перевірка домашнього завдання:
    № 14.13.
Якщо вектори перпендикулярні, то їх скалярний добуток дорівнює 0. Тому -1m + 3m + 27 = 0;    2m = -14;    m = -7.
№ 14.15.
cos α = (01+20+21)/(√8∙√2)= ½ ,    α = 60°.
2) Повторити п. 14 «Дії з векторами» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для повторення рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 14.16, 14.20.
4) Виконайте обов’язкове тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:  10 А клас - 895850


ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-Б, 29.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Дії з векторами у просторі»
1) Повторити п. 12-14 «Скалярний добуток векторів».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроком:

2) Виконайте обов’язкове тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 Б клас - 989580, Тест виконати до 18.00 30 квітня


21.04 - 24.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів
АЛГЕБРА, УРОК 1
10-А, 22.04, вчитель Дегтяр Л. О., zoom конференція о 13.30.
10-Б, 22.04, вчитель Яворський Г. М.
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції. Екстремуми функції"
1) Перевірка домашнього завдання.
    22.8.
1)  f(x) = 4 – 2x,      f '(x) = – 2,    функція спадна на всій області визначення. Точок екстремуму немає.
2)  f(x) =х2+6х–8,    f '(x) = 2х+6,    2х+6=0,    х = -3,
хmin= -3 – точка екстремума.
3)  f(x) = 3+8х-2х2,    f '(x) = 8-4х,    8-4х=0,    х = 2,
хmax= 2 – точка екстремума.
4)  f(x) = x3–6 х2,   f '(x) = 2-12х,   3х2-12х=0,   х1=0 , х2= 4,   хmax= 0, хmin=4 – точки екстремума.
    № 22.9.
1)  у=x3–6 х2–15х+3.
у'=3х2–12х–15,   у' = 0,  3х2 – 12х – 15= 0,  х1=5 , х2= -1,
хmax= -1, хmin=5 – точки екстремума,
ymax=y(-1)=(-1)3–6∙(-1)2–15∙(-1)+3=–1–6+15+3=11.
ymin= y(5)=53–6∙52–15∙5+3=125–150–75+3=– 97 – екстремуми функції.
2)  у= 1+18х+15 х2-4 x3 ,     у'=-12х2+30х+18,   у'=0,             -12х2+30х+18=0,  х1=-1/2, х2=3,
хmax= 3, хmin=-1/2 – точки екстремума.
ymax=y(3)= 1+18∙3+15∙32-4∙33=1+54+135-108=82,
ymin=y(-1/2)=1+18∙(-1/2)+15∙(-1/2)2-4∙(-1/2) й3=1-9+3,75+0,5=-3,75 – екстремуми функції,
3) y=x–3x3,  у'=1–9х2,   у'=0,    1–9х2=0,    х1=1/3,  х2= -1/3,
хmax= 1/3, хmin=-1/3 – точки екстремума;
ymax=y(1/3)=1/3 – 3∙(1/3)3=1/3 – 1/9 =2/9, та
ymin= y(-1/3)= -1/3 – 3 (-1/3)3= -1/3 + 1/9 = -2/9 -    екстремуми функції.
4)  y = ¼ x4 – 2x2,   
у'= x3 – 4x, у'=0,    x3 – 4x=0,    x2(x -4)=0,    х1=0,  х2= 4 критичні точки;
хmin= 4 – точка екстремума;
ymin= y(4)= ¼ ∙ 44 – 2 ∙ 42=64 – 32 = 32 – екстремум функції.
2) Повторити п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроком:
Відеоурок 1.


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): №  22.10 (4), 22.11 (1, 4), 22.13 (1).

АЛГЕБРА, УРОК 2
10-А, 23.04 (вчитель Дегтяр Л. О.) 
10-Б, 23.04 (вчитель Яворський Г. М.) zoom конференція, 11.00
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції. Екстремуми функції"
1) Перевірка домашнього завдання.
№ 22.10.
1) у=x4- 2х2+3.
у'=4х3-4х,   у' = 0,  4х3-4х = 0,  х1=0 , х2= -1, х2= 1.
хmax= 0, хmin= -1 та хmin=1 – точки екстремума,
ymax=y(0)= 04- 202+3=3.
ymin= y(-1)= (-1)4- 2(-1)2+3=2
ymin= y(1)= 14- 212+3=2 – екстремуми функції.
№ 22.11.
1)  f '(x)= -4/(x-1)2,    f '(x) 0, тому ні критичних точок, ні, тим більше, точок екстремуму функція не має.
2)  φ'(х)=2/√x  -1,  φ'(х)=0,  2/√x  -1=0,  2/√x =1, x=4- критична точка. Вона ж виявиться і точкою екстремуму: хmax= 4.
№ 22.13 (1).
    f (x)= x4- 8х3+16х2,
    f '(x)= 4x3- 24х2+32х,    4x3- 24х2+32х=0,    x3- 6х2+8х=0, 
    х(x2- 6х+8)=0, х1=0 , х2= 2, х2= 4.
хmax = 2, хmin = 0 та хmin = 4 – точки екстремума,
ymax=y(2)= 24- 823+1622=16.
ymin= y(0)=0

ymin= y(4)= 44- 843+1642=0 – екстремуми функції.

2) Повторити п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроком:


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О.С.Істер): №  22.11 (2, 3), 22.13 (4).
4) Виконайте обов’язкове тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 А клас – 381007
10 Б клас -  239870, виконати до 21.00 24 квітня

АЛГЕБРА, УРОК 3
10-А, 24.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 23.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їхніх графіків"

1) Перевірка домашнього завдання.
 22.11 (2, 3).
2) g (x)= x/9 + 9/x,     ОДЗ: хϵ(-∞; 0) ᵁ (0;∞).
    g '(x)= 1/9 - 9/х2,    1/9 - 9/х2 = 0,    1/9 = 9/х2,   х1=9 , х2= -9.
хmax = -9, хmin = 9 – точки екстремума,
3) t (x)= 2x/( х2 + 1),    ОДЗ: хϵ(-∞; 0) ᵁ (0;∞).
    t '(x)= (2 – 2x2)/(x2 + 1),    (2 – 2x2)/(x2 + 1)=0,  2 – 2x2 =0,   
 х1=1 , х2= -1.
хmax = 1, хmin = -1 – точки екстремума,
№  22.13 (4).
φ(x)=(x + 2)/(x2-9),    φ '(x)=(- x2 – 4x – 9)/(x2 – 9)2,
(- x2 – 4x – 9)/(x2 – 9)2 = 0,

- x2 – 4x – 9 = 0,  D < 0, Рівняння розвязків не має. При будь-якому значенні х:  - x2 – 4x – 9 < 0, Функція спадає на всій області визначення, тому точок екстремуму немає. 
2) Опрацювати п. 23 "Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їхніх графіків ", скориставшись підручником з математики (О. С. Істер) та відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): №  23.1 (1, 3).

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 23.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 22.04 (вчитель Яворський Г. М.)

Тема: «Скалярний добуток векторів»

1) Перевірка домашнього завдання:
      13.7(2).   (5; 0; 2)
    № 13.9(2).    (4; -6; -9)
    № 13.11.    1) (-8; 0; 32)
                       2) (1; 0; -4); 3) (-20; 0; 80); 4) (6: 0: -24).
    № 13.15(2).     √(2-2)2+(4+1)2+(9-3)2=√61.
2) Опрацювати п. 14 «Скалярний добуток векторів» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер,10), та відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): №  14.1(1), 14.3, 14.7 (1, 3), 14.9.

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 24.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 22.04 (вчитель Яворський Г. М.)

Тема: «Скалярний добуток векторів»
1) Перевірка домашнього завдання:
14.1 (1).
a b = -4 0 + 3 1 + 2 (-8)= -13.
№ 14.3.   1) p2 = 02 + (-3)2 + 22 = 13;    2) p2 = 6
№ 14.7 (1, 3). 1) a b = 6 3 ∙ cos 30° = 9√3.   
                           3)  a b = 8 2 ∙ cos 135°= -8√2.
№ 14.9.  Вектори перпендикулярні, якщо їх скалярний добуток дорівнює 0.

mn = -1 ∙ 8 + 4 ∙ 10 + 8 ∙ (-4) = 0. Отже, дані вектори перпендикулярні.
2) Повторити п. 14 «Скалярний добуток векторів».
Для опрацювання рекомендуємо скористатися відеоуроками:
Відеоурок 1 (знаходження кута між векторами на площині)


Відеоурок 2 

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О.С. Істер): № 14.13, 14.15, 14.17.


13.04 - 17.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів

АЛГЕБРА, УРОК 1
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції"
10-А, 15.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Опрацювати п. 21 "Ознаки сталості, зростання та спадання функції", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1:


Відеоурок 2:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 21.4, 21.7, 21.9 (1-4). 

АЛГЕБРА, УРОК 2
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції"
10-А, 16.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції"
1) Перевірка домашнього завдання:
21.4.     (-∞; -2] , [0; 4] – проміжки зростання;
                   [- 2; 0] і [4; ∞) – проміжки спадання
№ 21.7.
1) у' = 2х – 2. Критичними точками функції називаються внутрішні точки області визначення, в яких похідна не існує або дорівнює нулю. Похідна існує в усіх точках області визначення, тому розвяжемо рівняння: у' = 0,   2х – 2 = 0,   2х = 2,   х = 1.
Відповідь: х = 1 – критична точка функції.
2) у' = 3х2 + 6х,   у' = 0,   3х2 + 6х = 0,    х(3х + 6) = 0,    х1 = 0,  х2 = - 2.
Відповідь:  х1 = 0,  х2 = - 2 критичні точки функції.
№ 21.9 (1-4).
1) f(х) = 5х – 7,  f '(х) = 5,   f '(х) ˃ 0. Критичних точок немає.
    Відповідь: функція зростає на R.
2) g(x) = 7–9x,  g' (x) = –9, g' (x) < 0. Критичних точок немає.
    Відповідь: функція спадає на R.
3) t' (x) = 4x - 4,  t' (x) = 0,  4x–4 = 0,  x = 1критична точка.
    Відповідь: [1; ∞) – проміжок зростання; (-∞ ; 1] – проміжок спадання.
4) p' (x) = -2x + 2,  p' (x)=0,  - 2x+2=0,   x=1 – критична точка.
    Відповідь: [1; ∞) – проміжок спадання; (-∞ ; 1] – проміжок зростання.
2) Повторити  п. 21 "Ознаки сталості, зростання та спадання функції", скориставшись відеоуроком:


3) Опрацювати п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроком:



4) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 21.11, 21.15 (1, 3), 22.7.
АЛГЕБРА, УРОК 3

Тема: "Ознаки сталості, зростання та спадання функції. Екстремуми функції"
10-А, 17.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 16.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1)Перевірка домашнього завдання:
21.11.
       1)  f '(х) = 9х2 + 1, 9х2 + 1 ˃ 0, тому f '(х) ≥ 0 при х ϵ R. Отже, функція зростає при х ϵ R.
       2)  g' (x) = - 1– 3х2,   х2 ≥ 0,   – 3х2 ≤ 0, – 3х2–1 < 0,  g' (x)< 0 при х ϵ R. Отже, функція спадає при х ϵ R
№ 21.15 (1, 3).
       1)  f '(х) = 12х2 – 18х – 12,   f '(х) = 0, 12х2 – 18х – 12 = 0,   х1 = 2,  х2 = - ½.
(-∞; -1/2], [2; ∞) – проміжки зростання;
 [- 1/2; 2] – проміжок спадання.
   2) φ'(х) = - 4 – 7х6,   х6 ≥ 0,  – 7х6 ≤ 0,   - 4 – 7х6 < 0,  φ'(х) < 0
Отже, функція спадає при х ϵ R
№ 22.7.
1)   f '(х) = 2,  f '(х) ˃ 0. Немає точок екстремуму.
2)   f '(х) = 4х – 4,    4х – 4 = 0,   х = 1 – точка екстремума (точка мінімума).
3)   f '(х) = - 2х – 12,   - 2х – 12 = 0,   х = -6 – точка екстремума (точка максимума).

4)   f '(х) = 6х – 3х2,   6х – 3х2 = 0,   х1 = 0,  х2 = 2 – точки екстремума (хmin= 0,  хmax= 2).
2) Опрацювати п. 22 "Екстремуми функції", скориставшись відеоуроками:
Відеоурок 1

Відеоурок 2

3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 22.8, 22.9.
4) Виконайте тренувальне тестове завдання за посиланням:   join.naurok.ua.
Код доступу від вчителя:
10 А клас – 325144 Завдання необхідно виконати до 16.00 18 квітня (субота)

10 Б клас - 258432 Завдання необхідно виконати до 16.00 17 квітня (пятниця)

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1
10-А, 16.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Вектори у просторі. Координати вектора. Дії над векторами"
1) Опрацювати п. 12, 13 "Вектори у просторі. Координати вектора. Дії над векторами", скориставшись підручником з математики та відеоуроками:
Відеоурок 1


Відеоурок 2
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника  математики (О. С. Істер): № 12.8, 12.10, 13.1, 13.3, 13.5.

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
Тема: «Вектори у просторі. Дії з векторами»
10-А, 17.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 15.04 (вчитель Яворський Г. М.)
1) Перевірка домашнього завдання:
    № 13.1. 1) (0 – 2; 4 – (– 3); 4 – 4),    ( -2; 7; 0),    2)  ( -3; -2;-4).
    № 13.3. 1)  ׀׀а=√02+(-3)2+42=√25=5;    2) ׀׀b=√4+9+36=7.
    № 13.5.  х = 0, у = -1, z = -2.
2) Повторити п. 12,13 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер,10), та відеоуроком:


3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника математики (О. С. Істер): № 13.7(2), 13.9(2), 13.11, 13.15(2).
4) З метою перевірки засвоєння матеріалу, обов'язково виконайте тренувальне тестове завдання за посиланням:  join.naurok.ua.
      Код доступу від вчителя: 
1)   10 А клас: 517943 Завдання необхідно виконати до 16.00 18 квітня (субота)

2)   10 Б клас: 106488 Завдання необхідно виконати до 16.00 17 квітня (пятниця)

06.04 - 10.04.20
Завдання для 10 А, 10 Б класів

АЛГЕБРА, УРОК 1

10-А, 08.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 08.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних. Похідна складеної функції"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.15. 1) f '(x) = (x2-2x)/x4;   2) f '(x) = (-x∙sinx-cosx)/x2.
20.17.  f '(x) = 1/4∙4x3 -1/(2√x)= x3 – 1/(2√x).
f '(1)=13 – 1/(2√1)=1-0,5=0,5;
f '(9)=93 – 1/(2√9)=729 – 1/6=728 5/6;
f '(25)=253 – 1/(2√25)=15625 – 1/10=15624,9.
20.21.
За умовою f (x) = 3x2-4x. Оскільки tgα= f '(x0), то                    f '(x) = 3∙2x – 4=6x – 4, і тому tgα= f '(2) = 6∙2 – 4=8.
20.23.
За умовою x(t) = 1/3 t3 – 10t.
Тоді v(t) = 1/3 3t2 – 10 = t2 – 10.
v(2) = 22 – 10 = - 6 (м/c);    v(6) = 62 – 10 = 26(м/c).
2) Повторити п. 17-20 "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних"
3) Опрацювати тему "Похідна складеної функції", скориставшись відеоуроком, який можна знайти за посиланням:

4) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.29, 20.33. 20.41.

АЛГЕБРА, УРОК 2

10-А, 09.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних"
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.29.
       1)  f(x)= 6x3-15x2+14x-35;     f '(x)= 18x2-30x+14; 
       2)  g(x)=3x2√x+4x√x=3x2,5 +4x1,5    g'(x)=7,5x1,5+6x0,5.
20.33.
       1)  f '(x)=(-x2+5x-3)/(x+2)2;      2) f '(x)=(-x4 – 21x2)/x6.
20.41.   x(t)=3t2 – 12t + 7;   v(t)=6t – 12; 
   1) 18=6t – 12;  t = 5 м/с;          2) 0=6t – 12;  t = 2 м/с.
2) Повторити п. 20 «Правила знаходження похідних», скориставшись відеоуроком за посиланням:
та правила знаходження похідної складеної функції за посиланням:
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.30, 20.35, 20.42.

АЛГЕБРА, УРОК 3

10-А, 10.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 09.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної. Правила знаходження похідних". 
1) Перевірка домашнього завдання:
№ 20.30
1) f(x)= 15x3+20x2 – 27x 36;   f '(x)= 45x2+40x – 27;

2) g(x)=3x√x-5x2√x=3x1,5-5x2,5;  g'(x)=4,5x0,5-12,5x1,5.

2) Повторити п. 20 «Правила знаходження похідних», скориставшись відеоуроком за посиланням:




3) Виконайте обовязкове тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.

Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз. 

      Код доступу від вчителя: 10 А клас 194735



ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 1

10-А, 08.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: «Прямокутна система координат у просторі»
1) Повторити п. 11 «Прямокутна система координат у просторі» за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для повторення рекомендуємо скористатися  відеоуроком за посиланням:
2) Перевірка домашнього завдання:
    № 11.1. На осі х: точка С; на осі у: точка F; на осі z: точка В.
    № 11.3. Площині xy належить точка Q; площині yz належить точка K; площині xz належить точка M.
    № 11.7. 1) (3; -9; 3);    2) (0; 2,5; 5,5).
    № 11.9. 1) CD=7;    2) CD=8.
    № 11.14. проекція точки А(-1;2;-4) на площину xy  (-1;2;0); проекція на площину yz  (0;2;-4); проекція на площину xz  (-1;0;-4).
    № 11.16. Відстань від точки M(4; -7; 11) від площини xy дорівнює 11; від площини yz дорівнює 4; від площини xz дорівнює 7.
    № 11.22АО=14 , ВО=√17 , тому до початку координат ближче розташована точка А.
3) В робочому зошиті виконати вправи з підручника  математики (О. С. Істер): № 11.24, 11.26, 11.28.
4) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.
Тест є обов'язковим, проходимо лише один раз. 
1) учні   10 А класу пишуть тест 9 квітня (четвер) о 13.00, код доступу:713285

2) учні   10 Б класу пишуть тест 8 квітня (середа) о 13.00   код доступу:

ГЕОМЕТРІЯ, УРОК 2
10-А, 09.04 (вчитель Дегтяр Л. О.)
10-Б, 07.04 (вчитель Яворський Г. М.)
Тема: "Вектори у просторі. Координати вектора"
1) Опрацювати п. 12 "Вектори у просторі. Координати вектора", скориставшись підручником з математики та відеоуроком:

2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника  математики (О. С. Істер): № 12.2, 12.5.




30.03 - 03.04.20
Завдання для 10 A, Б класу

 01.04-02.04 Алгебра (10 А, 10 Б)

Тема: Похідна. Геометричний та фізичний зміст похідної

1) Опрацювати п. 17, 18, 19, 20 за підручником з математики     (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер, 10) та відеоуроками, які можна знайти за наступними посиланнями:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника  математики (О. С. Істер), № 19.9, 19.13, 20.1, 20.3, 20.5, 20.9, 20.11, 20.13. 

02.04.20 Геометрія (10 А)
1) Повторити п. 6-10 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
2) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua.Тест проходимо ЛИШЕ ОДИН раз. 
      Код доступу 10 А класу від вчителя:  712784.
 УВАГА! Завдання необхідно виконати 10 А класу до 16.00 2 квітня (четвер).

03.04.20 Алгебра (10 А, 10 Б)

1) Опрацювати тему "Правила знаходження похідних"
за підручником з математики (О. С. Істер, 10), п.20.
2) Рекомендуємо скористатися  відеоуроками:
    - правила знаходження похідних за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KerxEkZDonY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR19Er7E-Yo5ZDHfqWv4vaqD1ij03h354ZgPRW1UbQC_rK0Jbj9Cm1YogNU
    - фізичний зміст похідної за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=bTGmd-u4Sak
https://www.youtube.com/watch?v=eSrU4EL2alE
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника (О. С. Істер): № 20.15, 20.17, 20.21, 20.23.
3) З метою перевірки засвоєння раніше вивченого матеріалу, обов'язково виконайте тестове завдання за нижче вказаним посиланням: join.naurok.ua
      Код доступу від вчителя: 579190
 УВАГА! Завдання необхідно виконати до 16.00 5 квітня (неділя).

    03.04.20 Геометрія (10 А, 10 Б)
Тема: Прямокутна система координат у просторі.
1) Опрацювати п. 11 за підручником з математики (О. С. Істер, 10)
Для опрацювання і закріплення знань рекомендуємо скористатися підручником з математики (О. С. Істер, 10), відеоуроком, який можна знайти за наступним посиланням:
та презентаціюяку можна знайти за наступним посиланням:
2) В робочому зошиті виконати вправи з підручника  математики (О. С. Істер): № 11.1, 11.3, 11,7, 11.9, 11.14, 11.16, 11.22.


                  З метою повторення та систематизації знань 
та підготовки до ЗНО виконайте завдання з геометрії 
за посиланням:
та виконати тест ЗНО 2015 року (з поясненням і відео) 
за посиланням:
http://ua.onlinemschool.com/math/zno/2015/1/


16.03-03.04.20

1 коментар:

  1. напишіть будь-ласка код від вчителя тому, що показуе тільки 3 пробіли і точку

    ВідповістиВидалити